וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזר החמישי? רומאריו פירס קרוב לסיכום במכבי פתח תקוה

16.6.2016 / 18:25

קשר מכבי נתניה ומכבי חיפה בעונה החולפת, שעל מועמדותו למלאבסים פורסם בוואלה! ספורט, סיכם את רוב תנאיו וצפוי להצטרף ולהשלים את מכסת הזרים בקבוצה, למרות שהיה קרוב לבני יהודה

שחקן מכבי חיפה רומאריו פירס. ברני ארדוב
תחנה שלישית בישראל. פירס/ברני ארדוב

הקשר הברזילאי רומאריו פירס נמצא על סף סיכום במכבי פתח תקוה. היום (חמישי) נערכה שיחה בין הנהלת המועדון לבין נציגו של השחקן במטרה לצרפו לקבוצה. למלאבסים יש כרגע זר אחד חתום (אליסון דוס סנטוס) ועוד שלושה שכבר סיכמו ואמורים לחתום (הבלם האוסטרי ברנהרד יאנצ'ק, הקשר הספרדי טיטו, וחלוץ הפועל עכו דילן סייס), כך שהגעתו של פירס אמורה לסגור את מכסת הזרים של הקבוצה. פירס, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, עשוי להצטרף בימים הקרובים ורוב התנאים בין הצדדים כבר סוכמו. "כל מה שנותר כעת הוא לסכם פרטים אחרונים", אמר מעורב בעסקה.

מוקדם יותר הגיבו במועדון להחתמתו של טיטו: "אחרי שעסקת מויאל נפלה חיפשנו קשר מנוסה שמשחק בקביעות ומצאנו את השחקן המתאים ביותר עבורנו. יש לו מעל 60 הופעות בשנתיים בספרד. הוא נבחר ל-11 של העונה בליגה השניה. זה לא מובן מאליו".

טיטו (31) שיחק בקבוצה הנוכחית שלו חמש עונות. הוא רשם 27 הופעות העונה, מהם 23 בהרכב, ללא שערים. בעונה שעברה כבש שער אחד ב-34 משחקים, 27 מהם בהרכב. השחקן יגיע בשבוע הבא, יעבור בדיקות רפואיות ויחתום על החוזה.

פירס היה המועמד המועדף על קובי רפואה מההתחלה, אך נראה היה שהוא עומד לסכם בבני יהודה והמלאבסים החתימו בינתיים את טיטו. למרות זאת כאשר התברר שזה אפשרי החליטו לסגור עם שניהם למרות התפקוד הדומה שלהם במרכז המגרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully