וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: קסאביה תומא צפוי לסגור, פירס ודוידוב מועמדים

1.6.2016 / 8:43

לבלם הוצע חוזה לעונה נוספת במטרה שימשיך לצד דוס סנטוס. קשר חיפה יצטרך להפחית בשכר כדי להגיע, גם שחקן רמת השרון בעונה החולפת עשוי להצטרף. במועדון החליטו להחזיר את עוז פרץ

עוז פרץ הפועל עכו מאוכזב לאחר ירידת ליגה. ברני ארדוב
יחזור. עוז פרץ/ברני ארדוב

שבועות של התלבטויות בנושא המאמן, מכבי פתח תקוה הודיעה אתמול רשמית כי קובי רפואה יהיה המאמן הבא שלה וכבר אתמול היא החלה בהכנות לקראת העונה הבאה.

מפגישה שהתקיימה לתוך הלילה בין המאמן קובי רפואה להנהלת הקבוצה, עולות מספר מסקנו תלעונה הבאה: מלבד קשר אחורי שבמועדון רוצים להחתים, רוב שחקני הרכש של הקבוצה יהיו בחלק הקדמי - שחקני קו וחלוץ. החלוץ עוז פרץ יחזור מעונת השאלה. אתמול פנו במועדון לנציגיו של אופיר קריאף, שמחזיק כרגע בהצעות טובות יותר, וגם לרומאריו פירס מחיפה, אם כי גם לגביו ישנה מגבלה כלכלית. אם פירס לא יגיע, האופציה השנייה של הצוות המקצועי היא קובי מויאל, גם הוא ממכבי חיפה. שחקן נוסף שעשוי להגיע בעונה הבאה הוא עידו דוידוב, שחקנה של רמת השרון שכבש 12 שערים בעונה החולפת.

לאחרונה פרסמנו כי המועדון החליט להיפרד מג'ו מונונגה שכבר קיבל הצעה על כך. במועדון מעריכים שקסאביה תומא יחתום על חוזה חדש, לאחר שנציגו עו"ד שחר גרינברג הוזמן לשיחה במטרה להחתימו לעונה נוספת לאחר שהפועל חיפה התעניינה בשירותיו. מלבד תומא גם אליסון דוס סנטוס יישאר. היחיד שמתנדנד מבין הזרים הוא אייטור מונרוי. אם יישאר, פתח תקוה תביא עוד זר או שניים ולא תמלא את מכסת ששת הזרים מתוך רצון לתת לצעירים להתקדם.

נציגות של משפחת לוזון והקבוצה הבוגרת הגיעה אתמול ליציע כדי לצפות במשחק ההישרדות של הקבוצה בליגת העל. "גם נשארנו בליגה וגם הפועל לא עלתה. מה יותר טוב מזה?", עקצו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully