וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אלכס פרס חתם לעונה הבאה

16.6.2016 / 17:54

הירוקים רשמו החתמה ראשונה לקראת עונת 2016/17 כשצירפו את הרכז האמריקאי-מקסיקני שזכה בעונת 2014/15 באליפות מקסיקו. רשם אשתקד 9.5 נקודות ו-4.7 אסיסטים למשחק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
רכש ראשון לעונה הבאה. פרס/מערכת וואלה, צילום מסך

מכבי חיפה הודיעה היום (חמישי) על החתמתו של הרכז האמריקאי-מקסיקני אלכס פרס לעונה הבאה, והוא הפך לשחקן הזר הראשון שחותם בקבוצה. הגעתו של פרס, שהצטרפה להשארתו של ג'ון דיברתלומיאו מהשבוע, והשארותו הצפויה גם של חנן קולמן אמורה לסלול את דרכו של גרגורי ורגאס מחוץ למועדון. פרס מצטרף לרשימה ארוכה של שחקנים מדרום אמריקה שמגיעים לחיפה.

"אלכס פרס הוא כישרון עולה ומנהיג מלידה", אמר מאמן מכבי חיפה, עופר רחימי. "יש לו אינטליגנציית משחק גבוהה והוא מביא ניסיון בצמרת לקבוצה שלנו". "זה נדיר למצוא שחקן צעיר כמו אלכס, שמתנהג כמו שחקן וותיק", אמר בעלי הקבוצה, ג'ף רוזן. "אנחנו בונים קבוצה של שחקנים שיעבדו קשה ושהולכים להביא הרבה אנרגיה וריגוש למגרש".

פרס (22, 1.91) שיחק בג'וניור קולג' פרזנו סיטי, והתקבל בקיץ שעבר לשחק ב-UNLV לשנה אחת, לפני שהחליט לחתום בליגה המקסיקנית ולוותר על האפשרות להגיע ללאס וגאס. הוא שיחק בשנתיים האחרונות בסולס דה מקסיקלי מהליגה הראשונה במקסיקו, כשבעונת 2014/15 זכתה הקבוצה באליפות. העונה רשם 9.5 נקודות, 4.7 אסיסטים ו-3.4 ריבאונדים בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully