וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי מארי עלה לרבע הגמר בקווינס, רוג'ר פדרר ברבע הגמר בהאלה

המדורג שני בעולם ניצח 3:6, 4:6 את בן ארצו בדנה במפגש הראשון בין השניים אי פעם. פדרר ניצח 3:6, 5:7 את ג'אזירי הטוניסאי וישחק בסיבוב הבא נגד גופן, שהוביל מול סטחובסקי שפרש

אנדי מארי טניסאי בריטי. GettyImages
עשה את העבודה. מארי/GettyImages

עונת הדשא נמשכת היום עם טורנירי האלה וקווינס, שניהם מסבב ה-500 של ה-ATP. בקווינס שבלונדון הצליח אנדי מארי לעלות לסיבוב השלישי אחרי 3:6, 4:6 מול בן ארצו המתאזרח אליאז בדנה. המדורג ראשון בטורניר ושני בעולם נזקק לשעה ועוד 23 דקות על מנת להשלים את הניצחון כשהוא מגיש 6 אייסים לעומת 11 של יריבו. זה היה המפגש הראשון בין השניים אי פעם.

ברבע הגמר ישחק מארי נגד בריטי נוסף בדמותו של קייל אדמונד האנגלי המדורג 85 בעולם, שעלה לרבע הגמר אחרי שפול הנרי מאתיו הצרפתי פרש.

רוג'ר פדרר, המדורג ראשון בהאלה ושלישי בעולם, הצליח לעלות לרבע הגמר. השוויצרי ניצח 3:6, 5:7 את מאלק ג'זירי הטניסאי הטוניסאי, המדורג 64 בעולם. פדרר נזקק לשעה ועוד 8 דקות על מנת להשלים את הניצחון וישחק ברבע הגמר נגד דויד גופן, שהוביל 6:4, 5:7, 0:2 מול סרגיי סטחובסקי שפרש.

פיליפ קולשרייבר (8 בטורניר, 25 בעולם) הצליח לעלות לרבע הגמר. הגרמני התמודד עם 26 אייסים של איבו קרלוביץ' (28) ולנצח את הנפיל הקרואטי 7:6 (7), 4:6, 5:7 אחרי שעתיים ועוד 14 דקות.

  • עוד באותו נושא:
  • אנדי מארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully