וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון לציון, נהריה והרצליה נרשמו לאירופה

16.6.2016 / 16:47

האלופה, וכן הקבוצה מעין שרה ומהשרון העבירו את טפסי ההרשמה בזמן. במנהלת מחכים לתשובה ממכבי חיפה, ולאחר מכן ידעו את המפעלים השונים בהם ישחקו הקבוצות. הפועל תל אביב צפויה להשאר בחוץ

בעלי מכבי חיפה ג'ף רוזן. ברני ארדוב
מחכים להחלטתו. ג'ף רוזן/ברני ארדוב

במנהלת ליגת העל ידעו היום (חמישי) מי הקבוצות שירשמו בעונה הבאה למעפלים השונים של פיב"א, כשבשעות אחר הצהריים יפוג הדדליין שניתן לקבוצות להעביר את טפסי ההרשמה. נכון לעכשיו שלוש קבוצות העבירו את הטפסים - מכבי ראשון לציון, אלופת המדינה, שתשחק בוודאות בליגת האלופות, כשהשאלה היחידה היא היכן תארח, עירוני נהריה ובני הרצליה. לישראל בשלב הזה מקום אחד מובטח בליגת האלופות של פיב"א, מקום נוסף בשלב המוקדמות ועוד מקום ביורופקאפ, כשייתכן שיתווסף מקום נוסף למוקדמות או מקום נוסף ליורופקאפ.

הפועל ירושלים ומכבי תל אביב, שתי הקבוצות שבאו אחרי ראשון לציון בסדר הטבלה בסיום העונה, ישחקו ביורוקאפ וביורוליג, והרביעית בטבלה, הפועל אילת, לא צפויה להרשם, בעקבות אי הוודאות הגדולה סביב המשך דרכו של דורון הרציקוביץ' במועדון. מי שכן צפויה להעביר את הטפסים היום היא הפועל תל אביב, שסיימה שמינית, בעקבות הבטחתה למנהלת הליגה שאם לא יהיו שלוש קבוצות לפחות שסיימו לפניה בטבלה, וישחקו במפעלי פיב"א, האדומים ישחקו, כדי שהמנהלת תעמוד בהתחייבויותיה. בשלב זה נראה כי האדומים ישארו מחוץ לאירופה.

במנהלת הליגה מחכים להחלטתה של החמישית בטבלה, מכבי חיפה לגבי השתתפותה, ולאחר מכן ידעו האם נהריה והרצליה יכנסו בוודאות, או שרק מקומה של נהריה מובטח. בחיפה מתלבטים האם ללכת למוקדמות ליגת האלופות, שכן המשחקים יחלו בסוף ספטמבר, ואם הקבוצה תתקדם, היא תתקשה להגיע למסע המשחקים המתוכנן בארצות הברית, בו יפגשו בין היתר את סקרמנטו קינגס ב-9 לאוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully