וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: איינארס בגאצקיס יתמנה לעוזרו של דיוויד בלאט בדרושפאקה

מאמן ניז'ני נובגורוד בשנתיים החולפות, שהדיח את מכבי תל אביב מהיורוקאפ, עשוי לקחת צעד לאחור ולעבוד תחת הישראלי באיסטנבול. גיא גודס לא צפוי להגיע לקבוצה

מסע הקניות של דיוויד בלאט ודרושפאקה נותר בינתיים בגדר שמועה, מאחר ששמות גדולים כמו ואסיליס ספאנוליס ומלקולם דילייני הוזכרו כמועמדים אבל החתמות ממשיות עדיין לא התבצעו. כעת עוברת זירת הדיווחים גם לצוות האימון שיעבוד עם הישראלי: באתר 'ספורטנדו' פורסם כי עוזרו של בלאט יהיה בכיר במיוחד - הלטבי איינארס בגאצקיס.

מי שככל הנראה לא יתאחד מחדש עם בלאט באיסטנבול הוא עוזרו לשעבר במכבי תל אביב, גיא גודס. המאמן הישראלי מעדיף לשמש כמאמן ראשי, ובודק את האופציות שלו בישראל ומחוצה לה.

בגאצקיס בן ה-49, מאמן נבחרת לטביה, עזב לאחרונה את ניז'ני נובגורוד אחרי שנתיים מוצלחות. בראשונה הוא העלה אותה לטופ 16 של יורוליג (עם גל מקל וטיילור רוצ'סטי על הפרקט) ובעונה החולפת הגיע לרבע גמר היורוקאפ, כשבדרך הוא מדיח את מכבי תל אביב.

אינארס בגאצקיס עם דייויד בלות'נטאל ב-2004. GettyImages
בגאצקיס מול דייויד בלו בנס ז'לגיריס ב-2004. יחולל ניסים עם בלאט?/GettyImages

קודם לכן הוא עבד בשבע קבוצות, ובהן ז'לגיריס קובנה, שבמדיה שיחק גם במשחק הבלתי נשכח ביד אליהו ב-2004. בגאצקיס היה האיש שהחמיץ בסנטימטרים בודדים את מסירת הקוורטרבק של גור שלף לדריק שארפ בדרך לנס ז'לגיריס. מן העבר השני, בתפקיד עוזר המאמן בצהוב, עמד בלאט.

בראיון לוואלה! ספורט, לפני המפגש בין ניז'ני למכבי ביורוקאפ, נזכר בגאצקיס באירועי הערה ההוא: "הכדור עף באוויר. ניסיתי להגיע אליו בקצה האצבעות, ולא הצלחתי. הוא עבר ממש מעל היד שלי. הסתובבתי לאחור וראיתי את דריק שארפ עולה לשלשה. פתאום הכול היה שקט. כל כך כעסתי. היו 100 תרחישים אפשריים, וב-99 מהם היינו מנצחים ועולים לפיינל פור. ודווקא התרחיש הבודד, הבלתי אפשרי, קרה. היינו חבורה של שחקנים מנוסים, עברנו הכול, בעצם כמעט הכול, ועשינו טעויות כל כך מטופשות.

"עד היום, כשאני יושב עם חברים ותיקים, אנחנו נזכרים בלילה הזה. זה ההפסד הכי קשה ואכזרי שהיה לי בקריירה כשחקן. זה באמת היה אחד המשחקים המרשימים בהיסטוריה של הכדורסל האירופי, וחבל שהיינו בצד הלא נכון. קרו שם דברים שאי אפשר להסביר. החטאות עונשין הן חלק מהמשחק, אין לי בעיה עם זה, אבל לא הבנתי איך נתנו להם בכלל להגיע למצב של זריקה לשלוש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully