וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: עידן ורד סיכם את תנאיו, יגיע לחתום בשבוע הבא

16.6.2016 / 21:20

הקשר, ששיחק לאחרונה באוטווה מליגת השנייה בארצות הברית, יחזור למועדון. בית"ר תמתין לחסוס רואדה עד לסיום מחנה האימון, מויאל חתם ויצטרף למחנה, שחקנים על אלעד גבאי: "קיבל הבטחות ואז התעלמו ממנו"

צילום וידאו: ניב אהרונסון

הקשר עידן ורד סיכם את תנאיו בבית"ר ירושלים לעונה אחת. אמנם נותרו מספר פרטים טכניים, אך השחקן צפוי לנחות בישראל בתחילת השבוע הבא, ולחתום בקבוצתו של רן בן שמעון. ורד ששיחק בבית"ר בגילאי הנוער, עלה לבוגרים, ולפני שש שנים נמכר למכבי חיפה, שם שיחק במשך חמש עונות, ובעונה האחרונה השתייך עד לחודש ינואר לכוכב האדום בלגרד ובשלושת החודשים האחרונים לאוטווה מהליגה השנייה בארצות הברית.

בקבוצה הציבו דד ליין לחזרתו של חסוס רואדה: סיום מחנה האימונים. המאמן רן בן שמעון והבעלים אלי טביב החליטו שאם הבלם הספרדי לא יצטרף עד אז, הם יחפשו בלם אחר. במקרה כזה, המועדון יגיש תביעה נגד הבלם. בסביבת השחקן אמרו אתמול: "מי שחושב שהוא מפחיד אותו עם תביעה, טועה. אם היו באמת מנסים לדבר איתו ולהבין מה מציק לו, היה סיכוי שהוא יגיע. תביעה לא מפחידה אותו".

קובי מויאל חתם על חוזהו ויצטרף למחנה האימונים. הקשר האחורי אמור לקבל את החולצה מספר 21 איתה שיחק במדי בית"ר בקדנציה הקודמת.

עוד בנושא:

קובי מויאל סיכם בבית"ר ירושלים, עידן ורד בדרך
פיצוץ במו"מ בין הפועל חיפה לדני עמוס
מאטוביץ' ואיציק כהן חתמו בהפועל כפר סבא

קשר הכוכב האדום, עידן ורד. הטוויטר הרשמי של הכוכב האדום בלגרד, צילום מסך
חוזר לבית"ר. עידן ורד/צילום מסך, הטוויטר הרשמי של הכוכב האדום בלגרד

בית"ר ירושלים לא מימשה את האופציה על אלעד גבאי והחל מהבוקר הוא רשאי לנהל מו"מ עם קבוצות אחרות. המגן הימני צפוי לשבת עם עירוני קרית שמונה והפועל תל אביב. ההערכה היא שאלי טביב חיכה לתום האופציה על השחקן כדי לנסות להוריד את השכר שלו, למרות הסיכון בכך שהוא ייפגש עם קבוצות אחרות.

המקרה של גבאי היה שיחת היום בין השחקנים, שאמרו: "אלה הדברים שהורסים את בית"ר, הדברים הקטנים האלה שיכולים לגמור שחקן. בן אדם בא, התחיל את האימונים, אומרים לו 'יש לך כרטיס טיסה וידברו איתך על החוזה' ופשוט מתעלמים ממנו. לא מאוחר להתחרט, במיוחד כשרן בן שמעון מאוד רוצה אותו".

בעקבות מכירתו הצפויה של ערן זהבי, ההערכה היא שמכבי תל אביב תציע סכום כסף גבוה מאוד עבור עומר אצילי. גורמים במועדון התבטאו אתמול בפעם הראשונה בנושא הזה ואמרו: "אולי הגיע הזמן לעשות לזה סוף ולמכור את אצילי. אחרי כל מה שהיה, הוא לא רוצה להמשיך וכשמכריחים שחקן התפוקה שלו תהיה בהתאם. אולי עסקה שתכניס כסף ותביא גם שחקנים טובים, עדיפה. אי אפשר להשאיר שחקן בכוח, מה גם שהבורר לא טיפש ויכול לקבוע לו תג מחיר בגלל שהוא יודע שאצילי עלול לשבת שנה בחוץ".

בית"ר ירושלים נחתה אתמול (רביעי) בוינה והיום תיסע הקבוצה למלון בשופרון, הונגריה, שם תשהה במהלך מחנה האימונים. בשבת יתקיים משחק האימון הראשון של הקבוצה נגד מ.ט.ק בודפשט.

עדכון ראשון: 9:06

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
עומר אצילי עם רן בן שמעון באימון בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
מכבי תל אביב תשלם? אצילי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully