וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורון הרציקוביץ' שוקל את המשך דרכו בהפועל אילת

15.6.2016 / 15:42

בעלי הקבוצה הדרומית ייפגש עם ראש העיר, כשייתכן שיבחר לממש את אופציית היציאה מחוזהו: "מאוד נהנה, אבל אני לא אברמוביץ'". אם יעזוב, העמותה תנהל את המועדון ותעמיד קבוצה לליגת העל. אילת תיאלץ לוותר על ההשתתפות באירופה

דורון הרציקוביץ' בעלים מ.כ. הבקעה. ברני ארדוב
"זה לא עסק מרוויח". הרציקוביץ'/ברני ארדוב

בעלי הפועל אילת, דורון הרציקוביץ', שוקל את המשך דרכו במועדון. הבעלים, שכבר החליט לעזוב את הקבוצה בשנה שעברה אך נשאר וחתם על חוזה לשלוש שנים עם אופציות יציאה בעקבות לחץ של ראש העיר מאיר יצחק-הלוי, ייפגש עם ראש העיר ביום שישי, ולאחר מכן יחליט האם לממש את אפשרות היציאה או לא. "אני רואה את זה בתור תרומה לקהילה, זה לא עסק מרוויח, אבל לא הפסדתי כסף אלא תרמתי", אמר הרציקוביץ' לוואלה! ספורט, "זה אחד הדברים הכי קשים שלקחתי על עצמי, אבל אני מאוד נהנה. מצד שני אני לא אברמוביץ' ששפך בצ'לסי מיליארד יורו".

בשלב הזה כל ההכנות של הקבוצה לקראת העונה הבאה מוקפאות. ההערכות בקרב עיריית אילת הן כי הרציקוביץ' שגם אם יבחר השנה לעזוב את הקבוצה, ויעביר את ניהול הקבוצה לעמותה, היא תעמיד קבוצה בליגת העל גם בלעדיו. אחת ההחלטות שבאילת לא יכולים לקבל בשלב הזה, וככל הנראה יאלצו לדחות את האפשרות בעקבות כך, היא ההשתתפות באירופה. בקבוצה צריכים להשלים את ההרשמה ליורופקאפ עד מחר, ובשלב הזה נראה כי גם בעונה הבאה הקבוצה שסיימה את העונה בפיינל פור, לא תשחק שני משחקים בשבוע.

הרציקוביץ' תמך במשך שנים במ.כ גבעת שמואל, ולפני מספר שנים איחד מספר מועצות מקומיות בבקעת אונו להקמת מ.כ הבקעה. אחרי שהעלה את הקבוצה לליגת העל, ואף היה עמה עונה אחת, בחר לעזוב והעביר את המועדון לאילת בשנת 2012. בארבע שנים בליגת העל רשמה הפועל אילת הצלחה אדירה עם הופעה בגמר סל בעונה שעברה, הופעה בגמר גביע המדינה בעונה לפני כן והופעות נוספות בחצי גמר הפיינל פור וגביע המדינה. בקבוצה חתומים לעונה הבאה המאמן עודד קטש והישראלים המובילים אפיק ניסים ואלישי כדיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully