וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי דחה את הצעת אשדוד, על סף חתימה בהפועל ירושלים

15.6.2016 / 12:58

מאמן בני יהודה בעונה החולפת הודיע לגקי בן זקן שהוא מוותר על הצעתו לשמש בתפקיד מקצועי רחב היקף והוא צפוי להצטרף לקבוצה מהליגה הלאומית. שמעון ביטון מועמד למלא את התפקיד במקומו

יוסי מזרחי מאמן בני יהודה. יוסי ציפקיס
חוזר ללאומית. מזרחי/יוסי ציפקיס

המאמן יוסי מזרחי הודיע לג'קי בן זקן שהוא מוותר על הצעתו לשמש בתפקיד מקצועי רחב היקף באשדוד והוא צפוי לחתום כמאמן הפועל ירושלים בלאומית. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, מזרחי קיבל הצעה מאשדוד ובן זקן אף נפגש איתו לפני חג השבועות במלון בירושלים והציע לו לשמש כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער באשדוד וכן לסייע לצוות המקצועי של הקבוצה הבוגרת. מזרחי לקח לעצמו שבוע למחשבה והבוקר החליט לדחות את ההצעה של אשדוד כשהוא מעדכן את בן זקן על כך שהוא עך סף חתימה בהפועל ירושלים אותה אימן בעבר בהצלחה במשך מספר עונות בשנות ה-90.

כזכור, מזחרי כבר אימן בליגה הלאומית את מכבי נתניה והוביל אותה לעלייה ליגת העל. ספק אם יוכל לשחזר את אותו הישג בשל ענייני תקציב ברורים אבל ללא ספק מדובר בחיזוק משמעותי לקבוצה מהבירה שסיימה עונה מאוד קשה ומאכזבת בליגה השנייה, בה נשארה רק לאחר פלייאוף הישארות מול מ.ס. כפר קאסם מליגה א'.

באשדוד יתפנו כעת לחפש אדם אחר לתפקיד. שמעון ביטון שעזב את הפועל באר שבע ומוזכר כמועמד לשמש כסקאוט במכבי תל אביב הוצע לתפקיד המדובר באשדוד. כזכור, הקבוצה חייבת למצוא אדם בעל תעודת פרו שיישב בעונה הבאה על הספסל במשחקים, מאחר שלמאמן הקבוצה רוני אוואט אין תעודה כזו.

html error

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully