וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 15.6: אנצ'לוטי רוצה לגנוב ליונייטד את זלאטן

באיירן מינכן רוצה את איברהימוביץ', דה חאה הודיע למוריניו שהוא נשאר אצל השדים האדומים, ריאל מדריד מאוכזבת, הנריק מחיטריאן מבוקש באנגליה, אתלטיקו וסימאונה נכנסים לפעולה, ניימאר מתנצל. דיווחים משוק ההעברות

AP

העברות

* פרייבורג רכשה מפרנקפורט את המגן הימני אלכסנדר איגנוייבסקי, 25, שחקן נבחרת סרביה.

* ויאריאל הודיעה על צירופו של דניס צ'רישב. הקשר עבר מריאל מדריד תמורת סכום המוערך ב-10 מיליון יורו. לידיעה המלאה

שחקן נבחרת שבדיה זלאטן איברהימוביץ' מאוכזב. רויטרס
יגיע לגרמניה? זלאטן/רויטרס

שמועות

* "בילד" מדווח שעל אף הדיווחים שזלאטן איברהימוביץ' סגור במנצ'סטר יונייטד, באיירן מינכן עשויה לגנוב את השחקן ליונייטד, וזאת אם רוברט לבנדובסקי יעזוב ויעבור לריאל מדריד. הפיתוי של זלאטן: השתתפות בליגת האלופות. על פי הדיווח הוא יחליט רק אחרי היורו אם יתאחד עם מאמנו לשעבר קרלו אנצ'לוטי.

* "סאן" טוען כי על אף ההתעניינות מריאל מדריד, דויד דה חאה הודיע למאמן יונייטד החדש ז'וזה מוריניו: "אני נשאר".

* באיטליה טוענים כי יובנטוס וריאל מדריד רוצות לרכוש את מגן נבחרת איטליה מתיאה די שיליו, 23, אך סוכנו מבהיר: "זה מחמיא לנו, אבל הוא רוצה להישאר במילאן".

* "מארקה" כבר דיווח כי מנצ'סטר סיטי סיכמה עם שאלקה על עסקת ענק שבמסגרתה תרכוש את הכוכב העולה לירוי סאנה בן ה-20 תמורת 40 מיליון יורו, אבל שאלקה מכחישה: "אין שום עסקה".

* אחרי שמונה למאמן אברטון, רונאלד קומאן מתכנן מהפכה: טים קרול עשוי להגיע לשער במקום טים הווארד שעוזב, והעסקה הגדולה של קומאן עשויה להיות רכישת אקסל ויטסל הבלגי מזניט. "אקספרס" מדווח שקומאן יקבל תקציב רכש של 100 מיליון יורו.

* בספרד טוענים: ריאל מדריד יורדת מהניסיון לרכוש את פול פוגבה, אחרי שיובנטוס מתעקשת על תג מחיר של 120 מיליון יורו.

* אחרי שאתמול פרסם באינסטגרם את התמונה שהרגיעה את אוהדי אתלטיקו מדריד, כשהוא יושב לצד אנשי ההנהלה, בספרד מדווחים מה המפתחות להישארות של דייגו סימאונה בקולצ'ונרוס: הבטחה שאף אחד מהכוכבים יעזוב (פיליפה לואיס, אובלאק, גודן, חימנז, קוקה וגריזמן), ושיצורף חלוץ 9 בכיר, כשהשמות שהוזכרו כמועמדים הם קבאני, היגוואין, איקרדי ודייגו קוסטה. אמש גם דווח שאתלטיקו רוצה את הקשר הצרפתי הלוהט דמיטרי פאייה.

* אגב, סוכנו של דמיטרי פאייה טוען ש"למירב דעתי טוב לו בווסטהאם והוא מאושר שם, אבל הוא מצליח מאוד בצרפת, ומדברים על סכומים מטורפים. כדורגל זה כדורגל, אף פעם אי אפשר לדעת".

* גם ליברפול ויורגן קלופ מתעניינים ברכישת הנריק מחטריאן, אחרי שהקשר בן ה-27 דחה הצעה לחידוש חוזהו בדורטמונד. "במשך ארבעה חודשים דנו עמו בחידוש המו"מ, כעת אנו יודעים שלא ימשיך", נמסר מדורטמונד, שתנסה למוכרו עכשיו לפני שחוזהו מסתיים בקיץ 2017. סוכנו של מחיטריאן מינו ראיולה טוען שהשחקן רוצה לעבור למנצ'סטר יונייטד.

* אחרי שצ'לסי הביעה בו עניין, רומא תציע לראג'ה נאינגולן 4 מיליון יורו לעונה על מנת להשאיר את הקשר הבלגי במועדון. עוד מצ'לסי: ולנסיה דחתה הצעה מהבלוז על סך 32 מיליון ליש"ט (!) על מגן/קשר פורטוגל אנדרה גומש. באיטליה טוענים שצ'לסי רוצה את בלם רומא אנטוניו רודירגר בן ה-20.

* מאמן לסטר קלאודיו ראניירי: ג'יימי ורדי עדיין לא החליט בנוגע למעברו לארסנל.

* סוכנו של מרטין שקרטל, שעוזב את ליברפול, טוען: פנרבחצ'ה וקבוצה מהליגה הסינית מעוניינות בבלם הסלובקי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן נבחרת צרפת דימטרי פאייה. GettyImages
שחקן נבחרת צרפת דימטרי פאייה/GettyImages

וגם:

* ניימאר התנצל על שניבל את הפה באינסטגרם. אחרי ההדחה של ברזיל כתב ניימאר ש"עכשיו מלא זבלים יתחילו לזיין את השכל", והתנצל אחרי שספג תגובות נזעמות: "הספיקו לי חמש דקות כדי להבין איזו השפעה שלילית היו לדברים שלי. כן, הגזמתי, המעט שאני יכול לעשות זה להתנצל. הייתי נסער מההדחה, ומהדברים ששמעתי שאומרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully