וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי חגאי מונה למאמן נס ציונה: ''המטרה - לחזור לליגת העל''

מאמן עירוני רמת גן בעונה החולפת, שכבר עלה ליגה עם עירוני נהריה בעבר, חתם לשנתיים בקבוצה מהשפלה. "יש לנו חזון ורצון גדול לחזור לליגת העל", אמר

רועי חגאי מאמן עירוני נהריה. אדריאן הרבשטיין
מקבל אתגר גדול. חגאי/אדריאן הרבשטיין

בזמן ששכנתה מראשון לציון הפכה באופן מפתיע לאלופת המדינה, עירוני נס ציונה נאלצת להתרגל למעמדה החדש - כקבוצה בליגה הלאומית. הערב (שלישי) החתימו הכתומים את המאמן שאמור להצעיד אותם בחזרה לבמה המרכזית של הכדורסל הישראלי, ובחרו ברועי חגאי.

חגאי (40) מכיר היטב את ליגת המשנה: לפני ארבע שנים הגיע עם מכבי הוד השרון לסדרת הגמר ולפני שלוש שנים עלה עם עירוני נהריה לליגת העל. בעונה החולפת הגיע לעירוני רמת גן והודח עמה ברבע הגמר. הוא חתם על חוזה לשנתיים, מתוך מטרה להמשיך ולהדריך את נס ציונה אם יצליח במשימה להחזירה לליגה הבכירה.

במשך שנים ארוכות שימש חגאי עוזר מאמן בליגת העל, ועבד תחת אפי בירנבוים בבני השרון, במכבי תל אביב ובמכבי ראשון לציון, וקודם לכן היה עוזרו של דני פרנקו ברמת גן.אחר כך אימן תקופה קצרה בבני הרצליה, וב-2014/15 הדריך את עירוני נהריה, תוך שהוא מגייס לקבוצה זרים אלמונים ומוצלחים דוגמת מארק ליונס וג'ון וויליאמסון, ומביא את רוברט רות'בארט ליכולת השיא בקריירה שלו.

"פגשתי הנהלה מדהימה עם חזון ורצון גדול לחזור לליגת העל", סיפר חגאי, "ואני מודה לה שנתנה לי את ההזדמנות להיות המאמן שיביא אותה לשם. ממחר מתחילים לעבוד. המטרה הברורה היא לעלות לליגת העל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully