וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווינס: אנדי מארי עלה לסיבוב השני, סטן ואוורינקה הודח

הבריטי נזקק לשני שוברי שוויון כדי לנצח 6:7 (8), 6:7 (1) את ניקולא מאהו, שהגיע בכושר מצוין. השוויצרי סיים את דרכו אחרי הפסד 6:2, 7:6 (3) לפרנדדו ורדסקו, המדורג 53 בעולם

אנדי מארי טניסאי בריטי. GettyImages
מארי חוגג בדרך לסיבוב השני/GettyImages

אנדי מארי שיחק היום (שלישי) לראשונה מאז הפסיד בגמר רולאן גארוס לנובאק דג'וקוביץ'. הבריטי, המדורג שני בעולם וראשון בטורניר קווינס מסבב ה-500 של ה-ATP, עלה לסיבוב השני בטורניר הביתי שלו עם 6:7 (8), 6:7 (1) מול ניקולא מאהו הצרפתי, המדורג 51 בעולם, שהגיע במומנטום נהדר אחרי שזכה בטורניר הרטוגנבוש בהולנד. מארי הגיש 15 אייסים ולא ביצע אפילו שגיאה כפולה אחת בדרך לסיבוב השני. מאהו הגיש 4 אייסים וביצע 2 שגיאות כפולות.

ההפתעה הגדולה של היום הגיעה מכיוונו של סטן ואוורינקה. השוויצרי, המדורג חמישי בעולם, הפסיד 6:2, 7:6 (3) לפרננדו ורדסקו (53 בעולם) ונשלח הביתה כבר בסיבוב הראשון. ורדסקו שבר פעמיים את ההגשות של ואוורינקה ושמר על ההגשות שלו לאורך כל המשחק בדרך לסיבוב השני. מארין צ'יליץ' (13) נזקק לשלוש מערכות כדי לנצח 6:4, 3:6, 4:6 את פליסיאנו לופס (21). גם רוברטו באוטיסטה אגוט (16) עלה לסיבוב השני עם 6:7 (2), 7:6 (4), 6:7 (1) מול סם קוורי האמריקאי (32), למרות שהאחרון הגיש 27 אייסים.

איבן לנדל מאמנו של אנדי מארי (ימין). GettyImages
איבן לנדל צופה במארי/GettyImages
סטן ואוורינקה טניסאי שוויצרי. GettyImages
ואוורינקה מאוכזב/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully