וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימון דוידסון נבחר ליו"ר איגוד השחיה: "מתרגש מאוד"

14.6.2016 / 21:22

דוידסון בן ה-46, יו"ר דולפין נתניה, יחליף בתפקיד את שי שכנר: "בראש סדר העדיפויות אשים את הגדלת מספר השחיינים בישראל, לימוד שחייה בכיתות ב' בבתי הספר והקמת תשתיות"

יו?ר איגוד השחייה סימון דוידסון. איגוד השחייה
מברוק. דוידסון/איגוד השחייה

בבחירות שנערכו היום (שלישי) במכון וינגייט נבחר כיו"ר איגוד השחייה סימון דוידסון, יו"ר דולפין נתניה. דוידסון, בן 46, היה שחיין ואחר כך אימן בהפועל נתניה ובבני הרצליה, ובשנת 2006 הקים את מועדון דולפין נתניה ותוך זמן קצר הפך את האגודה לאחת המובילות בישראל, הן מבחינת ההישגים הספורטיביים והן מבחינת כמות השחיינים השוחים במועדון.

דוידסון אמר לאחר שנבחר: "ראשית אני רוצה להודות לשי שכנר ולנעם צבי שהיו יושבי הראש לפניי ועשו עבודה נהדרת. אני מתרגש מאוד לקראת האתגר הגדול שניצב בפני. נעבוד עם תכנית אסטרטגית שתתורגם לתכנית עבודה, כאשר בראש סדר העדיפויות אשים את הגדלת מספר השחיינים בישראל, לימוד שחייה בכיתות ב' בבתי הספר והקמת תשתיות שיאפשרו גם את הגדלת מספר השחיינים וגם את ההישגיות של השחיינים הישראלים- תשתיות אנושיות- טיפוח מאמנים ברמה גבוהה, ותשתית פיסית- הקמת בריכות שחייה ומרכזי אימון לספורטאים צעירים, כאלה שיאפשרו להמשיך את ההצלחות ההשגיות הגדולות של השחייה הישראלית בשנים האחרונות ולטפח את דור העתיד".

היו"ר היוצא שי שכנר: "אני מסיים תקופה מאתגרת, בה אירחנו את אליפות אירופה, השחיינים שלנו הגיעו להשגים ואני בטוח שסימון יעשה עבודה מצוינת. מעל הכל ולפני הכל סימון הוא חבר ומובן מאליו שאעזור לו בכל דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully