וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מוותרת: מריה שראפובה תערער על עונש ההשעיה

הטניסאית הרוסייה, שהושעתה מפעילות לשנתיים הקרובות בשל שימוש בחומרים אסורים לפני אליפות אוסטרליה, תערער על ההחלטה ותקווה להקלה בעונשה. שראפובה אמורה לחזור למגרשים ב-25 בינואר 2018

מריה שראפובה, טניסאית רוסיה. Kevork Djansezian, GettyImages
תחזור מהר מהצפוי? שראפובה/GettyImages, Kevork Djansezian

הידיעה על השעייתה של הטניסאית הרוסייה, מריה שראפובה, הרעידה את עולם הטניס. שראפובה, שנתפסה על שימוש בחומרים אסורים לפני אליפות אוסטרליה, הושעתה מפעילות למשך שנתיים, עד ה-25 בינואר 2018, אך לא נראה כי היא מתכוונת לשבת בבית. היום (שלישי) דווח ב"סקיי" האנגלי ששראפובה מתכוונת לערער על העונש, בתקווה שיומתק.

כזכור, הרוסייה הושעתה מפעילות לשנתיים הקרובות, עד ה-25 בינואר 2018 בעקבות שימוש במלדוניום, סם משפר ביצועים. כבר במרץ האחרון במהלך מסיבת עיתונאים שכינסה, הודיעה הטניסאית כי היא כשלה בבדיקת חומרים אסורים שנערכה לפני אליפות אוסטרליה. הבדיקה נערכה ב-25 בינואר, ועונש ההשעייה בעצם נכנס לתוקף בתאריך זה.

לאחר ההחלטה, שראפובה שלחה תגובה מיידית ונחרצת בעמוד הפייסבוק שלה. "ההחלטה להשעות אותי למשך שנתיים אומרת שאף אחד לא הוכיח שמה שעשיתי היה מכוון. הוועדה הגיעה למסקנה שהטיפול שביקשתי מהרופאים שלי לא כלל בקשה לשימוש בחומרים אסורים ומשפרי ביצועים. הם אמנם ניסו להוכיח שהייתה לי כוונה לעשות את זה במשך זמן רב, ואפילו ביקשו להשעות אותי לארבע שנים, בקשה שנדחתה. למרות זאת, אני לא מסוגלת לקבל את ההחלטה הקשה להשעות אותי למשך שנתיים. אערער מיידית ל-CAS. אני מתגעגעת לטניס ולאוהדים המדהימים שלי, שנשארים נאמנים. אני קוראת את כל המכתבים, את כל ההודעות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully