וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פראסוביץ' יאמן את אפס, דרושפאקה תממש את האופציה על ווילבקין

הקרואטי ינסה להשיב את האליפות. הגארד האמריקאי ינסה את מזלו בליגת הקיץ ואם לא יקבל חוזה ב-NBA יחזור לעונה נוספת. בילאן, שהוזכר כמועמד למכבי תל אביב, עשוי להצטרף לבלאט

סקוטי ווילבקין שחקן דרושפאקה (שמאל) מול ג'ורדן פארמר שחקן מכבי תל אביב. GettyImages
ברירת מחדל? ווילבקין/GettyImages

דרושפאקה ודיוויד בלאט מתחילים לגבש את סגל השחקנים לעונה הבאה. בטורקיה מדווחים היום (שלישי) כי דאצ'קה מתכננת לממש את האופציה על הגארד האמריקאי סקוטי ווילבקין (1.88, 23), שפרץ בעונה החולפת עם 10.3 נקודות ו-2.3 אסיסטים בממוצע למשחק ביורוליג. תחילה נראה היה שווילבקין יעזוב את טורקיה, אך אחרי שהניסיונות להחתים את ואסיליס ספאנוליס עלו בתוהו, נראה שהגארד יישאר בתור פשרה. בכל מקרה ווילבקין החליט לנסות את מזלו ב-NBA וישחק במדי אוקלהומה סיטי בליגת הקיץ בלאס וגאס. אם לא יקבל חוזה, הוא ישוב לטורקיה.

שחקן אולימפיאקוס ואסיליס ספאנוליס מול שחקן צדוויטה זאגרב מירו בילאן. GettyImages
אחד הבריז, השני יגיע? ספאנוליס מול בילאן/GettyImages

במקביל נמשכים המאמצים להחתים את אחד הרכזים הכי מבוקשים ביבשת, מלקולם דילייני. נכון לעכשיו נראה שדרושפאקה וברצלונה הן המועמדות המובילות לקלוט את כוכב קובאן בעונה החולפת, אך הוא עדיין רוצה לבחון את האופציות ב-NBA.

גם הקו הקדמי יעברו מתיחת פנים. בקרואטיה מדווחים היום שסנטר צדביטה זאגרב מירו בילאן (2.13, 26) עשוי להצטרף. בילאן, שהוזכר כמועמד להצטרף למכבי תל אביב לפני זמן מה והיה תחת מעקב של הצהובים במשך תקופה ארוכה, מחזיק בחוזה לעונה נוספת במדי אלופת קרואטיה אך הטורקים מוכנים לשלם את סעיף היציאה שלו. בעונה החולפת בילאן העמיד ממוצעים של 13.1 נקודות ו-6.1 ריבאונדים למשחק ביורוליג.

* ולימיר פראסוביץ' סיכם היום לשנתיים כמאמנה החדש של אנאדולו אפס. הקרואטי בן ה-51 אימן לאחרונה את לבוראל קוצ'ה, כמו גם את נבחרת קרואטיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully