וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם במכבי חיפה: "רוצים את אזולאי או בן הרוש. לא בטוח שבטרייד"

14.6.2016 / 12:15

במכבי חיפה אישרו: השניים מבוקשים ללא קשר לעסקת טואטחה או עטר, שרוני לוי רוצה להשאיר בקבוצה. טואטחה נחת, נציגת השחקן אישרה: "ממתינים להצעה, הוא ישחק באירופה בעונה הבאה"

שחקן מכבי חיפה, אלירן עטר. יוסי ציפקיס
רוני לוי רוצה שימשיך. עטר/יוסי ציפקיס

במכבי חיפה אישרו את ההתעניינות בעומרי בן הרוש ושלומי אזולאי ממכבי תל אביב. כזכור, לפני כשבועיים פורסם בוואלה ספורט כי במכבי חיפה רוצים לקלוט לפחות אחד מהשניים, במסגרת עסקת או טרייד או ללא קשר אליה, כשהצהובים מתכוונים להציע עסקה במסגרתה לפחות אחד מהם יעבור תמורת טאלב טואטחה. אלא שמאז טואטחה המריא לחו"ל במטרה לסגור בקבוצה אחרת ובמכבי חיפה הבהירו כי הם מעוניינים בשניים גם ללא קשר לעסקת טואטחה או העברת אלירן עטר.

"בינתיים לא הוגשה כל הצעה רשמית על עטר. רוצים את בן הרוש או אזולאי, אבל לא בטוח שיהיה טרייד", הבהיר גורם במועדון. רוני לוי, יש לציין, רוצה להשאיר את עטר בקבוצה ועדיין לא קיבל כל הצעה כזאת. גם אוהדי חיפה יצאו נגד העניין הזה ברשתות החברתיות. "אנחנו רוצים את עטר בקבוצה, אי אפשר לוותר על שחקן כזה", הבהיר הבוקר אחד מראשי ארגון האוהדים.

עוד בנושא:

מכבי חיפה מחפשת מחליף לטואטחה
ניקיטה רוקאביציה חתם במכבי חיפה


לגבי טואטחה, המגן נחת בישראל לאחר ששהה בחתונת ולדימיר סטויקוביץ' ופגש שם נציגים של סוכנות השחקנים הסרבית, שנציגתם בארץ היא ויקי וקנין ששהתה עימו. כזכור, איינטרכט פרנקפורט ואולימפיאקוס רוצות את השחקן. "חזרנו לארץ, אנחנו ממתינים לפאלי רמאדני ולהצעה מאירופה. הוא ישחק רק באירופה בעונה הבאה", אמרה וקנין לאחר הנחיתה. חיפה דורשת 1.5 מיליון יורו ונציגיו בסרביה מנהלים מגעים עם שחר. כזכור, שתי הקבוצות שרוצות את המגן הן פרנקפורט ואולימפיאקוס. בכל מקרה, טואטחה לא יפתח את האימונים מחר.

מחר חיפה תפתח את האימונים ללא ארבעה מהזרים שלה ושחקני הנבחרות. שמעון אבוחצירה מתכוון להגיע לאימון, אך בחיפה לא מתכוונים לאפשר לו להתאמן.

המאמן רוני לוי ערך בשבוע שעבר השתלמות בת שלושה ימים באיטליה, שם היה אורחם של רוברטו סאסי, ראש מערך האימונים ומדעי הספורט של יובנטוס ובנו פיליפו, מנהל האקדמיה של מונאקו הצרפתית. את הביקור והסיור תיאם הספורט דירקטור של מכבי חיפה, תור כריסטיאן קרלסן. "השתלמות חשובה מאוד. חשוב להחליף דעות ותובנות עם אנשים שהם בכירים מאוד בענף. למדתי לא מעט. ניישם לא מעט דברים במכבי חיפה".

שחקן מכבי חיפה, טאלב טואטחה. טל לוי
יעבור לפרנקפורט או לאולימפיאקוס? טואטחה/טל לוי
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully