וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה סנטנריו: צ'ילה העפילה לרבע הגמר, ארגטינה טיילה

אלופת דרום אמריקה ספגה מוקדם אחרי טעות של בראבו (5), אבל גירדה 2:4 על פנמה עם צמדים של ורגאס (15, 43) וסאנצ'ס (50, 89) בדרך למפגש לוהט עם מקסיקו. 0:3 לארגנטינה על בוליביה, צפו בתרגיל המבריק של מסי

AP

בווידאו: תקציר ה-2:4 של צ'ילה על פנמה

שלב הבתים בקופה סנטנריו ננעל הלילה (בין שלישי לרביעי). צ'ילה הבטיחה את מקומה ברבע הגמר ותפגוש שם את מקסיקו אחרי ניצחון 2:4 על פנמה, בעוד ארגנטינה, שכבר הבטיחה את ראשות הבית, הביסה 0:3 את בוליביה.

משחקי רבע הגמר:
ארה"ב - אקוודור
פרו - קולומביה
ארגנטינה - ונצואלה
מקסיקו - צ'ילה

צפו בתקציר: ארגנטינה - בוליביה 0:3

אלכסיס סאנצ'ס, נבחרת צ'ילה, חוגג. AP
גולאסו. אלכסיס/AP

פנמה - צ'ילה 4:2

אלופת דרום אמריקה לא מוכנה לוותר על כל כך מהר. לה רוחה הגיעה למשחק עם מאזן נקודות זהה לפנמים שרק יחס שערים מפריד בין השתיים, ולמשך דקות ארוכות אפילו די התקשתה, אבל בסופו של דבר ניצלה את הכישרון הרב בחלק ההתקפי כדי לנצח ולזמן לעצמה דייט לוהט מול מקסיקו החזקה ברבע הגמר. מיגל קמרגו הדהים את צ'ילה עם שער משונה בדקה החמישית עם בעיטה מרחוק שהלכה למרכז השער אבל תפסה את קלאודיו בראבו לא מוכן, אבל אדוארדו ורגאס המצוין השווה בדקה ה-15 והספיק להשלים מהפך עם עוד שער בדקה ה-43. מיד עם פתיחת המחצית השנייה הגיעה הזמן של אלכסיס סאנצ'ס: כוכב ארסנל כבש בוולה אדיר מקצה הרחבה בדקה ה-50, אבדיאל ארויו עוד הספיק לצמק ל-3:2 עם בדקה ה-75, אבל סאנצ'ס נעץ את המסמר האחרון בדקה ה-89.

ויקטור קואסטה, נבחרת ארגנטינה, חוגג. AP
קלי קלות. קוסאטה חוגג/AP

ארגנטינה - בוליביה 0:3

אחרי שזכה למנוחה של משחק וחצי, ליאונל מסי חזר לעניינים בענק מול פנמה, עם שלושער ב-19 דקות בלבד. הפעם הפרעוש שיחק רק במחצית השנייה ודווקא הציג יכולת פושרת, אבל גם זה לא מנע מהאלביסלסטה ניצחון נינוח ומקום ברבע הגמר, שם תפגוש את ונצואלה. ארגנטינה כבר הבטיחה את ראשות הבית לפני המשחק, אבל דאגה לעשות לעצמה חיים קלים כבר בדקות הראשונות. אריק לאמלה כבש את הראשון בדקה ה-13, אסקיאל לאבצי הכפיל כעבור שתי דקות והבלם ויקטור קואסטה נעץ את השלישי כבר בדקה ה-32.

עוד באותו נושא

צפו בתקציר: ארגנטינה הביסה 0:3 את בוליביה ונותרה מושלמת בקופה

לכתבה המלאה

צפו בתרגיל המבריק של מסי

ומעוד זווית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully