וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשבוע הבא: אליפות ישראל באתלטיקה תצא לדרך

13.6.2016 / 18:28

אולגה לנסקי ומעיין שחף ינסו להשיג את הקריטריון לאולימפיאדת ריו. גם דונלד סנפורד, דימה קרויטר וניקי פאלי ייתחרו באליפות. רוגל נחום: "יש לנו מלאי ספורטאים, נקווה ששיאי ישראל יישברו"

משתתפי אליפות ישראל באתלטיקה. יותם רונן
משתתפי אליפות ישראל באתלטיקה עם הקמע - צ'מפי./יותם רונן

אליפות ישראל באתלטיקה תיערך בשבוע הבא בימים רביעי וחמישי, ה-22 וה-23 בחודש, באיצטדיון האתלטיקה 'הדר יוסף' בתל אביב. על פי המסורת, הוזמנו לאליפות מספר ספורטאים מחו"ל. לעומת שנים קודמות, בהן אתלטים רבים הגיעו לאליפות מרוסיה, הפעם לא יגיעו נציגים בעקבות ההשעייה שקיבלו ספורטאים רבים מהמדינה מפעילות בינלאומית.

לקראת האליפות, אמר יושב ראש האיגוד רפי פלד: "עוד מלפני קום המדינה נערכה אליפות ישראל באתלטיקה. באליפות הזו נחזור לשורשים וניזכר בכל האתלטים הוותיקים, כי אם אין עבר, אין עתיד. כל מי שיכנס לאיצטדיון יראה תמונות וסרטונים של האתלטים הוותיקים שעשו רבות בארץ". פלד הוסיף: "יש לנו מלאי ספורטאים ואני מקווה שבמהלך האליפות שיאי ישראל יישברו. אנחנו מקווים שאולגה לנסקי תקבע ותשיג את הקריטריון לריו, לא חסר לה הרבה. אנחנו מרוצים מכך שיש לאתלטיקה תשעה נציגים באולימפיאדה אבל נהיה מאושרים אם נגיע לעשרה ואף מעבר לכך".

רוגל נחום, המנהל המקצועי של האיגוד, אמר: "אליפות ישראל היא הזדמנות טובה לאתלטים שלנו להוכיח יכולת לקראת האולימפיאדה בריו. ביום הראשון נוכל לראות את דונלד סנפורד, ובקפיצה לגובה את דימה קרויטר וניקי פאלי. גם בקפיצה המשולשת נראה תחרות יפה - בגברים ובנשים. ריצות 100 מטרים לגברים ולנשים יסיימו את היום הראשון". נחום הוסיף: "ביום השני נוכל לצפות בקפיצה לרוחק ובקפיצה לגובה אצל הנשים. נוכל לראות גם את מרגריטה דורוז'ון מתחרה בהטלת כידון. ריצת 200 מטרים לנשים תסיים את היום, וכולנו מקווים שאולגה לנסקי תקבע את הקריטריון לריו. אנחנו מצפים לתוצאות, אבל גם למאבקים בין האתלטים".

מעיין שחף, שתנסה לקבוע את הקריטריון לריו בקפיצה לגובה אמרה: "אם לא הייתי מאמינה שאעשה את זה, לא הייתי כאן. אם הכל יסתדר כמו שצריך אז אני לא חושבת שתהיה לי בעיה לעשות זאת". מאור טיורי, שבצורה מפתיעה הצליחה לקבוע את הקריטריון בריצת המרתון ותהיה בריו אמרה: "זה עדיין תלוש מהמציאות עבורי. אני מתאוששת מהמרתון בקנדה. החל מהשבוע הבא אתחיל לבנות את הכושר שלי לקראת המרתון בריו. קשה לי עדיין להגדיר את עצמי כמרתוניסטית, אני רצה את הריצות הארוכות. אני רוצה לסיים את המרתון בריו לפחות בשליש הראשון של הרצות".

מטילת הכידון, מרגריטה דורוז'ון, שלא התחרתה זמן רב וכושרה הנוכחי לא ברור, דיברה גם היא לקראת האליפות ולקראת האולימפיאדה: "אני רוצה להוסיף כמה מטרים לשיא שלי. ויתרתי על תחרויות בדיימונד ליג כדי לטפל בפציעות ולהיות יותר מוכנה. אני בכושר מצוין". במהלך האירוע חשפו באיגוד את הקמע של האליפות שזכה לשם - צ'מפי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully