וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעמלות אמנותית: נטע ריבקין לא תשתתף באליפות אירופה

13.6.2016 / 17:01

המתעמלת הבכירה סובלת מפציעה ברגלה, בצוות הרפואי החליטו שהיעד הוא ריו: "צ לי מאוד, מקווה לחזור לכשירות ולהגשים את מטרתי הגדולה - השתתפות במשחקים האולימפים"

נטע ריבקין מתעמלת אומנותית ישראלית. Dennis Grombkowski, GettyImages
אכזבה. ריבקין/GettyImages, Dennis Grombkowski

המתעמלת הבכירה של ישראל נטע ריבקין, הודיעה היום (שני) כי לא תשתתף באליפות אירופה בהתעמלות אמנותית אשר תיערך לראשונה בישראל, זאת בשל פציעה ברגלה. המאמץ להכשרתה לא עלה יפה, והיעד כעת הוא אולימפיאדת ריו. "צר לי מאוד שלא אוכל להשתתף באליפות אירופה הביתית שתיערך כאן בארץ, עם התמיכה והעידוד של הקהל הביתי", אמרה ריבקין. "זו החלטה שהתקבלה על ידי הצוות הרפואי שלי על מנת שאספיק להשתקם ולהיות כשירה למשחקים האולימפיים שיתקיימו בעוד חודשיים בריו. תודה לכל הצוות הרפואי שמשקם אותי ועושה כל מה שניתן על מנת להחזיר אותי לכשירות מלאה בהקדם האפשרי ולהגשים את מטרתי הגדולה ביותר - השתתפות פעם שלישית ברציפות במשחקים האולימפיים".

כאמור, ביום שישי הקרוב תיפתח אליפות אירופה ה-32 בהתעמלות אמנותית, ולראשונה, תיערך בישראל. "כאב לי מאוד לקבל את שיחת הטלפון של ד"ר לובה גליצקיה המבשר לי את הבשורה ממנה חששתי יותר מכל, בדבר הפציעה המונעת מנטע את האפשרות ליטול חלק באליפות אירופה", אמר יו"ר ההתאחדות אופיר פינס. "עשיתי מאמצים גדולים על מנת להביא לראשונה בהיסטוריה את אליפות אירופה לישראל. כואב לי שנטע, בכירת המתעמלות הישראליות נאלצת להחמיץ את החוויה המרגשת הזו. יחד עם זאת אני מצפה לאליפות מוצלחת עם הישגים ספורטיביים לכל המתעמלות שייצגו את ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully