וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליי תומפסון עקץ: "כנראה שלברון נפגע". לברון בתגובה: "אלוהים אדירים"

גוברת המתיחות בין קליבלנד לגולדן סטייט לקראת משחק מספר 5 בגמר (4:00, ספורט5) ואחרי ההרחקה של דריימונד גרין. תומפסון: "מפתיע שאנשים נעלבים מטראש טוק". לברון: "אני אלך בדרך אחרת". גם אשתו של קרי עקצה

רויטרס

גוברת המתיחות בין גולדן סטייט לקליבלנד אחרי חילופי דברים בין קליי תומפסון ללברון ג'יימס במסיבות העיתונאים לקראת המשחק החמישי בסדרת גמר ה-NBA. הווריירס מאוכזבים כמובן מההחלטה של הליגה להרחיק את דריימונד גרין ממשחק מספר 5 שייערך הלילה (בין שני לשלישי, 4:00, ספורט5), אחרי העימות שלו עם לברון במשחק האחרון. כזכור, הליגה לא קבעה שגרין מורחק בגלל שליחת היד שלו לאשכים של לברון, אלא פשוט החמירה את העבירה שלו לעבירה בלתי ספורטיבית, ולאור העובדה שגרין צבר עד עתה 4 נקודות, זה הוביל להרחקה אוטומטית.

עם זאת, בגולדן סטייט התייחסו בעיקר לתגובה של לברון ג'יימס על הטראש טוק של גרין. "אין לי בעיה עם תחרות, אבל חלק מהמילים שיצאו לו מהפה היו מוגזמות", אמר לברון אחרי המשחק הקודם, וציין ש"זה לא משהו שאתה מצפה מאיש משפחה עם שלושה ילדים".

קליי תומפסון אמר אתמול במסיבת העיתונאים לקראת המשחק ש"שחקנים מדברים טראש כל הזמן בליגה, אני פשוט בשוק שיש כאלה שלוקחים את זה אישית. אני לא יודע איך לברון מרגיש. אבל מתברר שלאנשים יש רגשות, ואנשים נעלבים אם הם שומעים מילה לא נעימה. אני מניח שהוא נעלב. כלומר, כולנו שמענו דברים כאלה על המגרש. פשוט יש שחקנים שמגיבים אחרת".

שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס מול שחקן גולדן סטייט ווריירס דריימונד גרין. AP
מה כל כך העליב אותו? לברון מול גרין/AP

לברון שמע את הדברים של תומפסון במסיבת העיתונאים של קליבלנד, וצחק באופן מופגן. "אלוהים אדירים", אמר לברון, "אני לא הולך להגיב לדברים של קליי, כי אני יודע לאן זה יכול להגיע. קשה ללכת ב'דרך הגבוהה' (תרגום מילולי ל"high road"), אני עושה את זה כבר 13 שנים".

בגולדן סטייט רמזו שכל התקרית אירעה בגלל התגובה של לברון. כזכור, לברון ניסה לעבור מעל גרין במהלך ההיתקלות ביניהם. גרין כינה את המהלך של לברון כ"חסר כבוד", וגם הנהלת הליגה העניקה ללברון נקודה שלילית ועבירה בלתי ספורטיבית על הפעולה שהוגדרה כ"התגרות פיזית". גרין טען אחרי המשחק ש"הוא דרך עלי, והיו הרבה דברים שהוא יכול היה לעשות כדי להימנע מזה. אל תדרוך עלי. החלפנו כמה מילים, והיה מה שהיה. לא אכפת לי מי אתה, אני לא הולך לסגת". גם אשתו של סטפן קרי הגיבה לדברים של לברון, כשהיא רומזת לצביעות מצדו ותוהה מדוע ניסה לעבור מעל גרין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

אתמול גרין לא היה זמין לתקשורת, אבל חברו לקבוצה מריס ספייטס הגן עליו. "ככדורסלן, כספורטאי, כששחקן עושה דבר כזה, אתה מאבד אליו כבוד. היה לי הרבה כבוד ללברון לאורך הקריירה שלו, מאז שהוא היה בתיכון, אבל לעשות כזה דבר כדי לגרום להרחקה של שחקן? זה קצת חסר כבוד. קצת".

בצד השני, בקליבלנד הגנו על לברון. "יש דברים שאדם לא יכול להגיד לאדם אחר על המגרש", אמר ג'יי אר סמית, "אבל מתברר שיש אנשים שלא חיים על פי הנורמות האלה". בארה"ב טוענים, אגב, כי בין השאר דריימוד גרין כינה את לברון "Bitch", דבר שהרתיח את ג'יימס.

כך או כך, הלילה הקבוצות נפגשות, כשהקאבס בפיגור 3:1 בסדרה. "בסופו של דבר אנחנו צריכים לשחק טוב יותר", יודע לברון, לקראת מה שמסתמן כמשחקו האחרון העונה, "אם לא נעשה את זה, הם ייקחו אליפות שנייה ברציפות, וזהו". על חסרונו של גרין אמר לברון ש"אנחנו כבר יודעים כמה הם מסוכנים, בלי קשר למי על המגרש. ראינו מה עשו בלי סטף במשך שבועיים מול יוסטון ופורטלנד, החבר'ה האלה משלימים אחד את השני על המגרש, ללא קשר מי משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully