וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שימול: "אין סיבה ששון יישאר". מונרו: "מקווה להצטלם עם רוה"מ"

13.6.2016 / 11:54

מכבי ראשון לציון המשיכה לחגוג את האליפות ההיסטורית עם טבעות האליפות. הסנטר שמבוקש במכבי תל אביב סרב לדבר על עתידו: "כרגע לא יודע כלום". הגארד הותיק: "חוויה מטורפת"

one

חגיגות האליפות של מכבי ראשון לציון המשיכו הבוקר (שני) בקניון הזהב בעיר, שם קיבלו השחקנים גביע מיוחד ממנור גינדי, נציג המשפחה שתומכת בקבוצה, כשהשחקנים מצטלמים איתו ועם צלחת האליפות. "אנחנו תומכים בקבוצה זה הרבה שנים, גאים בתרומה שלנו לקבוצה שניצחה את כל הליגה", אמר גינדי, "נמשיך לתרום לה ולכל העיר ראשון לציון". לאחר מכן המשיכו השחקנים לחנות H.Stern שם מדדו את טבעות האליפות בהם זכו ביום חמישי.

שחקני מכבי ראשון לציון דריל מונרו, מארק ליונס, אבי בן שימול. מגד גוזני
תמונה למזכרת. שחקני מכבי ראשון לציון/מגד גוזני

"לא כולם בדיוק מבינים את הרעיון, נהנים מכל זה. חוויה מטורפת, העיר פה בטירוף, ובצדק, מגיע להם. אנחנו נהנים מזה כמה שאפשר, מתכוננים לערב שבכלל יהיה בלאגן", אמר אבי בן שימול הבוקר, והתייחס למפגש המתוכנן מחר עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, "זה נחמד, כבוד לפגוש את ראש הממשלה. מעמד שהוא כן חשוב, נורא נחמד. שומעים כמה האליפות היסטורית, כל הזמן מדברים, אבל זה נכנס ויוצא בקולות עמומים".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
דריל מונרו ניצן חנוכי עם שון דאוסון מכבי ראשון לציון. מגד גוזני
כנראה משחקו האחרון בראשון. שון דאוסון מימין/מגד גוזני

בהמשך התייחס הגארד הותיק לאליפות ולעתיד של חבריו לקבוצה: "בהתחלה, בטרום העונה, כולם בודקים את השטח, לא יודעים אם נפגע בזרים או לא. התחלנו בסערה את הליגה, מאוד חזק, הייתה ירידה תוך כדי, אבל בהתחלה ובטרום העונה החיבור היה נראה משהו אחר. שמח שאני אומר את זה אחרי התוצאות, כי זה הרגיש ככה, והאמנו בזה. אירופה עזרה לנו מאוד, התקרבנו יותר, נהיינו חברים אמיתיים אחד של השני, זה מעל הכל. כל אחד פה הזכיר ודיבר עם שרון, כולנו פה בזכותו, באנו לשחק בשבילו קודם כל, הייתה סיטואציה בדרך, ושמח שיצא מזה טוב. לכולם מגיע פה קרדיט על זה. אני ממליץ לחבר'ה להשאר פה, הם רוצים להתקדם ומגיע להם, הם עשו את זה בזכות ענקית. מארק שנה שעברה היה בנהריה והוא סיים עם ממוצעים דומים, ומגיע לו להתקדם לרמות שהוא שואף להם. לכולם. אין סיבה ששון ישאר פה, הוא עשה דבר גדול".

אריק שיבק מאמן מכבי ראשון לציון. מגד גוזני
אריק שיבק עם הטבעת/מגד גוזני

דריל מונרו, שהוזכר בימים האחרונים כמועמד אפשרי למכבי תל אביב, נראה עדיין קצת המום ממה שקורה סביבו: "מה שקורה פה בא עם הניצחונות, אני שמח לחגוג עם כולם, זה דבר גדול בראשון ובישראל בכלל. כיף לחגוג. אני לא יודע איך ראש הממשלה נראה, לא שמעתי עליו יותר מדי. נרגש לפגוש אותו, מקווה להצטלם איתו, לא פגשתי מישהו במעמד כזה. זה יהיה כבוד גדול. לא יודע מה יהיה עם העתיד, לא דיברתי על זה יותר מדי. אני עדיין נהנה מזה, כשיגיע הזמן אני אקבל את ההחלטה. כרגע אני לא יודע כלום, שמח מהרגע".

בשעה 20:30 ייערכו חגיגות האליפות הרשמיות במתחם הרובע בעיר, עם הופעות של להקת אתניקס והזמר אליעד נחום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully