וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונגה: "כולם ראו איך ברזיל הודחה. פיטורים? מפחד רק מהמוות"

מאמן הסלסאו היה נסער אחרי ההפסד לפרו וההדחה מהקופה אמריקה: "למה למרות הטכנולוגיה השופטים עדיין טועים ככה? ברזיל מעולם לא הודחה לפני כן עם שער בנגיעת יד. זה מוזר"

AP

בווידאו: תקציר ההפסד של ברזיל והשער ביד

הרוחות עדיין סוערות בנבחרת ברזיל אחרי ההפסד מעורר המחלוקת מול פרו וההדחה המפתיעה מהקופה אמריקה כבר בשלב הבתים. הברזילאים זועמים על השופט אנדרס קוניה שאישר שער של ראול רוידיאז שנעזר בידו כדי לקבוע 0:1 מפתיע.

דונגה, מאמנה של נבחרת, לא נשאר חייב וביקר את ההחלטה לאשר את השער של פרו: "כולם ראו שהייתה נגיעת יד. כולם ראו מה קרה. אין מה לעשות עכשיו ואי אפשר לשנות את ההחלטה. זה היה משחק שנוי במחלוקת. שלטנו במחצית הראשונה ומה שקרה במחצית השנייה לא תלוי במאמן ובשחקנים".

עוד בנושא:

הפתעה בקופה: ברזיל הודחה בשלב המוקדם אחרי שער שערורייתי, צפו בתקציר

מאמן נבחת ברזיל דונגה אחרי ההפסד מול נבחרת פרו. AP
זועם. דונגה/AP

דונגה הוסיף לאחר מכן ואמר: "השאלה שלי היא, למה למרות כל הטכנולוגיה, אנחנו עדיין עושים טעויות. הם מדברים עם מישהו אחר במקום לדבר אחד עם השני. אני לא מבין למה זה קורה, זה מאוד מוזר".

כשנשאל האם הוא חושב שיפוטר בעקבות ההדחה, ענה המאמן: "אני חושש רק מהמוות. אני לא מפחד מכל היתר. אחרי המונדיאל ב-2014 הנבחרת הזו נבנתה מחדש. אנחנו צריכים להיות סבלניים. נשיא ההתאחדות יודע מה שאנחנו עושים ואיך אנחנו עובדים. אנחנו גם שאנחנו חשופים לביקורת".

כעת, אחרי ההדחה מהקופה, ברזיל כבר חושבת על המשחקים האולימפיים בריו, שם יהנו הברזילאים מיתרון הביתיות וגם מחזרתו של ניימאר הכוכב הגדול שלהם. דונגה התייחס גם לקמפיין הבא ופנה בעיקר לקהל הברזילאי: "אין ספק שאנחנו הולכים על מדליית הזהב, ברזיל מעולם לא זכתה לפני כן בתואר הזה. האוהדים שלנו ראו איך שיחקנו בקופה, הם ראו במיוחד את המחצית הראשונה, אבל הם ראו שברזיל הודחה לא בכדורגל. ברזיל מעולם לא הודחה לפני כן עם שער ביד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully