וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: רמי הדר סיכם את מרבית תנאיו כעוזרו של אדלשטיין

12.6.2016 / 22:16

מאמן מכבי חיפה בשנתיים האחרונות ככל הנראה ישמש כיד ימינו של אדלשטיין לאחר שהשניים נפגשו בסוף השבוע. ליאור ליובין ואלון שטיין הם המועמדים המובילים לעמדת עוזר המאמן השני

one

בווידאו: מכבי תל אביב מודחת בחצי גמר הפיינל פור

רמי הדר סיכם עקרונית את מרבית תנאיו במכבי תל אביב, וצפוי לשמש כעוזרו הראשון של ארז אדלשטיין, לאחר שהשניים נפגשו במהלך סוף השבוע. הנהלת המועדון החליטה להעניק למאמנה החדש מנדט בנוגע לנושאים מקצועיים, לפחות בכל האמור לבחירת העוזר הראשי שלו. גורם בכיר בהנהלה אמר בשבוע שעבר לוואלה! ספורט: "ניתן לארז לבחור את עוזר המאמן".

הדר בן ה-49 אימן בשנתיים האחרונות את מכבי חיפה והוביל אותה פעמיים לרבע גמר הפלייאוף. לפני כן עמד על הקווים של הפועל עפולה מהליגה הלאומית ובעונת 2012-13 שימש כעוזר מאמן ברוממה. משנת 2005 ועד 2012, הדר אימן בליגה השנייה את בית"ר בנימינה, מכבי אשדוד, מכבי באר יעקב, ומכבי הוד השרון. לפני כשבוע וחצי סיים את תפקידו במכבי חיפה.

הצהובים עדיין מחפשים אחר עוזר מאמן שני, כששני המועמדים המובילים הם אלון שטיין וליאור ליובין. הראשון שימש כעוזר מאמן שני במכבי תל אביב בשנים 2013-2015, ועובד עם אדלשטיין בנבחרת ישראל. במועדון יש גם גורמים שמאמינים שדן שמיר חשוב למערכת, אך זה לא צפוי להגיע.

עוד בנושא:

רמי הדר צפוי לשמש כעוזרו של ארז אדלשטיין במכבי תל אביב
אופטימיות? מכבי תל אביב וארז אדלשטיין יצליחו רק אם יתכוננו בפסימיות

רמי הדר מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
הג'וב הבא. רמי הדר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully