וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקבוצה ה-16 ביורוליג: באמברג זכתה באליפות גרמניה

הקבוצה של אנדראה טריניקיירי השלימה 0:3 בסדרת הגמר על אולם אחרי ניצחון קל 65:92 במשחק האחרון, ותצטרף למפעל הבכיר באירופה. וונמייקר בלט עם 19 נקודות

בראדלי וונאמייקר שחקן באמברג. GettyImages
אליפות שמינית בתולדות באמברג. בראד וונמייקר מניף את הגביע/GettyImages

בפעם השמינית בתולדותיה, זכתה היום (ראשון) באמברג באליפות גרמניה, אחרי שגברה 65:92 על אולם בביתה והשלימה 0:3 בסדרת הגמר. בעקבות הזכייה תשתתף הקבוצה של אנדראה טריניקיירי בעונה הבאה ביורוליג, ותהיה הקבוצה ה-16 שתשתתף בעונה הבאה בשלב הבתים של המפעל.

באמברג הגיעה למשחק השלישי בסדרה אחרי שניצחה את המשחק הקודם באולם רק לאחר הארכה, ופתחה את ההתמודדות היטב כשהיא מוליכה 17:25 בתום הרבע הראשון. הקבוצה המפתיעה, שסיימה במקום השביעי את העונה הסדירה והדיחה בדרך את אולדנבורג ופרנקפורט, חזרה לפיגור נקודה בלבד במחצית, אך אז התפוצצו השחקנים של טרינקיירי עם מחצית שנייה אדירה אותה ניצחו 28:54 בדרך לאליפות. בראד וונמייקר ודריוס מילר הוליכו את קלעי באמברג עם 19 נקודות כל אחד. את אולם הוביל אקס ליגת העל ריימר מורגן עם 19 נקודות משלו.

כאמור, באמברג משלימה את רשימת 16 הקבוצות שישחקו בעונה הבאה ביורוליג ביחד עם אפס אנדולו, דרושפאקה, פנרבחצ'ה/אולקר, גלאטסראיי, הכוכב האדום בלגרד, צסק"א מוסקבה, יוניקס קאזאן, מילאנו, ברצלונה, קוצ'ה לבוראל ויטוריה, ריאל מדריד, אולימפיאקוס, פנאתינייקוס, ז'לגיריס קובנה ומכבי תל אביב.

  • עוד באותו נושא:
  • באמברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully