וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה סנטנריו: מקסיקו רשמה 1:1 דרמטי מול ונצואלה וסיימה בפסגת בית ג'

צפו: אחרי 11 ניצחונות רצופים, "אל טרי" אומנם נעצרו, אך שער יפהפה של חסוס קורונה בדקה ה-80 ביטל יתרון מוקדם ויפה של חוסה ולאסקס וככל הנראה מנע ממקסיקו מפגש מול ארגנטינה ברבע הגמר

AP

שתי העולות מבית ג' לרבע גמר הקופה סנטנריו הוכרעו עוד לפני מחזור הסיום, שנערך הלילה (בין שני לשלישי) ובו מקסיקו השיגה 1:1 דרמטי מול ונצואלה וסיימה בפסגת הבית. אורוגוואי הביסה 0:3 את ג'מייקה במשחק לפרוטוקול.

צפו בתקציר הניצחון של אורוגוואי

מקסיקו - ונצואלה 1:1

לראשונה בתולדות הנבחרת, למקסיקו יש רצף של 22 משחקים ללא הפסד, כאשר הרצף הזה נשמר עם לא מעט מזל והנקודה הבטיחה ל"אל טרי" את המקום הראשון בבית ג' ומנעה מהם מפגש צפוי עם ארגנטינה ברבע הגמר. חוסה ולאסקס העלה את ונצואלה המפתיעה ליתרון כבר בדקה העשירית בעזרת חצי מספרת מקרוב, אחרי כדור חופשי. מקסיקו לחצה, צ'יצ'ריטו הרננדס עלה מהספסל ובסופו של דבר, היה זה מבצע אישי פנטסטי של חסוס קורונה, שחרך את ההגנה בדקה ה-80 וכבש מקרוב את שער השוויון היקר. מקסיקו, שנעצרה אחרי 11 ניצחונות רצופים, סיימה את הבית עם 7 נקודות ויחס שערים פלוס 4, לעומת 7 נקודות ויחס פלוס 2 לוונצואלה.

אורוגוואי - ג'מייקה 0:3

אחרי ההדחה המוקדמת והמאכזבת והבלגן בין לואיס סוארס למאמן אוסקר טבארס, בסיומו חלוץ ברצלונה נאלץ להתנצל על התנהגותו, הסלסטה לפחות סיימו את הטורניר בטעם טוב. אבל הרננדס כבש ראשון (21), ג'ה-וון ווטסון הכפיל בשער עצמי (66) ומתיאס קורחו השלים (88), עם השער ה-2,500 בתולדות הקופה אמריקה.

שחקני נבחרת מקסיקו חוגגים עם חסוס קורונה. AP
רצף הניצחונות נעצר, אבל מקסיקו סיימה ראשונה בבית/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully