וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראגן בנדר: "רוצה לעזוב ל-NBA, אבל אשאר עונה נוספת במכבי תל אביב אם אצטרך"

הפורוורד בן ה-18 העניק ראיון לתקשורת הקרואטית רגע לפני דראפט ה-NBA: "אראה מי הקבוצה שתבחר בי ואז אחליט היכן אשחק. אני אוהד סן אנטוניו, אבל אין לי העדפה. רוצה להיות אחד השחקנים הקרואטים הגדולים בתולדות הליגה"

one

בווידאו: מכבי תל אביב מפסידה למכבי ראשון לציון

ב-23 ביוני אמור לגלות פורוורד מכבי תל אביב, דרגאן בנדר, היכן ישחק בשנים הקרובות. באותו הערב ייערך בארצות הברית דראפט ה-NBA, והקרואטי בן ה-18 (2.15), צפוי להיבחר באחד מחמשת המקומות הראשונים, כך לפחות על פי התחזיות המוקדמות.

כעת, אחרי שהעונה של קבצתו מכבי תל אביב הסתיימה, התפנה בנדר לעסוק קצת יותר בחלום שצפוי להפוך למציאות בקרוב, ובראיון נרחב שהעניק במדינתו, דיבר על סיכוייו להשתלב, על החלומות בעתיד הקרוב והרחוק וגם על התקופה במכבי תל אביב.

"התחזיות המחמיאות, המחמאות והציפיות הגבוהות ממני רק מגדילות את המוטיבציה שלי", אמר בנדר. "אני יודע מה מחכה לי ומצפה לי. אני מודע לכך שאני צפוי להיבחר גבוה בדראפט הקרוב וזה משמח אותי. אני טיפוס רגוע ומחושב, ומאמין שאוכל להתמודד עם כל מה שמחכה לי. ראיתי שרבים טוענים שמבחינת כשרון, אני מתאים ל-NBA. אני רוצה להוכיח להם שהם לא טועים".

שחקן מכבי תל אביב דרגאן בנדר. ברני ארדוב
"יש לי מזל". בנדר/ברני ארדוב

"אני עדיין לא יודע אם אשחק בעונה הבאה ב-NBA או שאשאר עונה נוספת באירופה", הוסיף הפורוורד. דיברתי על כך ארוכות עם הוריי, עם אחי וגם עם ניקולה וויצ'יץ'. אלו האנשים שאני הכי סומך עליהם, איתם אני מתייעץ לפני כל החלטה. בכל מקרה, עדיין לא קיבלנו כזו, מכיוון שאנו רוצים לראות קודם כל מי תהיה הקבוצה שתבחר בי, ומה יהיו תוכניותיה לגביי. אני צריך לתת תשובות למכבי תל אביב, אבל רק לאחר הדראפט אדע היכן אשחק".

הקרואטי הוסיף: "ברור שארצה לשחק ב-NBA כבר בעונה הקרובה, אבל לא אכפת לי להישאר עונה נוספת במכבי תל אביב אם אצטרך. אני שואף להיות אחד השחקנים הקרואטים הגדולים בתולדות הליגה, ויש לי סיכוי לעשות זאת במיוחד לאחר ההתקדמות של הצעירים בליגה בשנים האחרונות. קריסטפס פורזינגיס עזר לי מאוד בדרך כזו או אחרת. הוא פתח את הדלת עבור שחקנים צעירים בליגה הזו".

"יש לי מזל, מכיוון שהקבוצות הגדולות ביותר בוחרות ראשונות השנה", סיכם בנדר. "פילדלפיה, לוס אנג'לס לייקרס, בוסטון, פיניקס, מינסוטה. נפגשתי כבר עם נציגים של בוסטון ומינסוטה, אבל האמת שאין לי העדפה. אני אוהד של סן אנטוניו, אבל הסיכוי שאשחק שם נמוך, אלא אם כן אהיה מעורב בטרייד כלשהו. יהיה נחמד לשתף פעולה עם טוני פארקר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully