וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר נפגש עם זרי מכבי ראשון לציון: "סגרו מעגל גם בשבילי"

12.6.2016 / 7:20

המאמן שפוטר לקראת סיום העונה מהאלופה שבדרך התייחס לראשונה לאליפות ההיסטורית : "ידעתי מאיזה חומר הם קורצו. לא הייתי שם לצערי עם השחקנים שלי". חגיגות האליפות הרשמיות יחלו בראשון במפגש קבוצתי מצומצם

צילום מסך

מאז הזכייה ההיסטורית באליפות הראשונה בתולדותיה ביום חמישי, עומד שם אחד ברקע של מכבי ראשון לציון - שרון דרוקר. המאמן שפוטר רק לפני פחות מחודשיים היה זה שבנה את הסגל הכתום שזכה באליפות אחרי הניצחון הגדול 77:83 על הפועל ירושלים, אך מי שהוביל את הקבוצה בסופו של דבר לאליפות היה אריק שיבק, ובסוף השבוע קיבל ברכות ופניות רבות מאנשים להישג.

אתמול (שבת) נפגש דרוקר עם שלושת הזרים שהביא לקבוצה בתחילת העונה - דריל מונרו, ה-MVP של העונה בליגת העל, מארק ליונס וכריס רייט, לארוחת צהריים, כשהשלושה מזכירים את החלק של המאמן באליפות כמעט בכל הזדמננות. הלילה הוא נתן התייחסות ראשונה להישג של הכתומים בפוסט שכתב בחשבון הפייסבוק שלו.

"היום נסגר המעגל", כתב דרוקר, "בארוחת צהריים עם מארק, דרל וכריס שבאו לשחק בשבילי בראשל"צ. מעגל שהחל בשבת קיצית לפני שנתיים בחצר ביתו של יצחק פרי, אחרי עונה קשה למועדון. זו היתה התחלה של דרך ארוכה עם עליות ומורדות, רגעים קשים מול שמחים, מסע שהכיל בתוכו את כל המרכיבים שעושים את המשחק הזה כזה קסום ומיוחד. מה לא עברנו? גיוס שחקנים, פרידה משחקנים, מחויבות, עבודה קשה, רצון ועמידה בתסכול, פציעות, טיסות, עבודת צוות ופיינל פור שנה שעברה. תהליך הסקת מסקנות בקיץ ויציאה לעונה עמוסת אתגרים בארץ ובאירופה שבסופו מכבי ראשל"צ היא אלופת ישראל וקבוצת צמרת אירופית".

משמאל לימין: כריס רייט שרון דרוקר דריל מונרו מארק ליונס. פייסבוק, אתר רשמי
איחוד. דרוקר עם ליונס, מונרו ורייס/אתר רשמי, פייסבוק

"לפני הפיינל פור כתב לי מארק ליונס שניפגש אחרי שהם יקחו אליפות, כמו שהבטיח לי כשהגיע, הרבה מאמנים כולל אני שמעו את זה מהרבה שחקנים אבל אני ידעתי מאיזה חומר הם קורצו", הוסיף המאמן, "ידעתי שהם הולכים להביא את הצלחת. ידעתי שהם תחרותיים, קשוחים, עמידים וישחקו אחד למען השני כמו שעשינו כל העונה. אני לא הייתי שם לצערי עם השחקנים שלי אבל הם סגרו את המעגל גם בשבילי".

חגיגות האליפות של ראשון לציון, שהחלו ביום חמישי באופן ספונטני, ימשכו עד יום שלישי. הערב ייערך ערב פרידה של המועדון מהשחקנים, מחר ימדדו את טבעות האליפות ויקבלו תשורה בקניון הזהב בעיר, וב-20:30 בערב ייערכו חגיגות האליפות הרשמיות במתחם הרובע בעיר. ביום שלישי בצהריים תהיה הקבוצה אורחת רשמית של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully