וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אייל גולסה וחן עזרא על סף סיכום

11.6.2016 / 17:15

שני הקשרים צפויים לקבל חוזה דומה לזה עליו אמור לחתום בניון. הצהובים מעוניינים לצרף את השניים בהקדם, כאשר האימונים לקראת העונה הבאה ייפתחו ביום שלישי

one

אייל גולסה וחן עזרא נמצאים על סף סיכום במכבי תל אביב וצפויים לקבל חוזים זהים לזה עליו אמור לחתום יוסי בניון. חוזהו של בניון צפוי לעמוד על 315 אלף דולר נטו לעונה ואלף דולר לנקודה וכך צפויים להרוויח שני הקשרים, אם אכן יחתמו. הסכומים הללו כבר מסוכמים בין הצהובים לשניים וייתכן כי עד יום שלישי, מועד פתיחת האימונים, שניהם כבר יהיו שחקני הקבוצה. בקבוצה שואפים להגיע למצב לפיו לפחות אחד מהם יהיה בתחילת מחנה האימונים של הקבוצה ביום חמישי באוסטריה.

אחת המסקנות של ג'ורדי קרויף מהעונה החולפת הייתה שהקבוצה חסרה שחקנים נוספים שיידעו לספק מסירה שתוביל למצב מול השוער. דור מיכה היה אחד הבודדים שעשה זאת, בעוד שלומי אזולאי לא זכה לצ'אנס אמיתי. קרויף מעוניין בגולסה למשבצת הזו והוא נלחם גם על הבאתו של עזרא, בו מעוניינת היריבה העירונית הפועל תל אביב. עזרא עדיין צריך להחליט האם הוא חותם על ההסכם מול מכבי תל אביב, מה שיגרום לו להיכנס לתחרות גדולה מאוד על מקום בהרכב ועל דקות משחק בכלל. השאיפה של הקשר שעוזב את מכבי חיפה הייתה לצאת לחו"ל באמצעות דודו אוואט, אולם בינתיים אין לו יותר מדי הצעות. גולסה מחוזר גם על ידי מכבי חיפה ובמקביל, מחכה לפיצוי מפאוק סלוניקי על התרת חוזהו, בעוד הצהובים לוחצים על שיצטרף בהקדם.

מבין הזרים, נראה כי פרדראג ראיקוביץ', אורלנדו סה והאריס מדוניאנין ימשיכו ואילו מעמדו של קרלוס גרסיה עדיין לא ברור. הקבוצה בודקת את האפשרות למכור את נוסא איגייבור, שיהפוך בסיום העונה הקרובה לשחקן חופשי. במכבי תל אביב המשיכו להתעקש גם בסוף השבוע כי ערן זהבי לא עומד למכירה והבעלים מיטש גולדהאר לא יסכים להיכנס למשא ומתן, אולם השחקן טרם אמר את המילה האחרונה שלו ומנסה להשתחרר לטובת מעבר לגואנגז'ו הסינית.

שחקן מכבי חיפה חן עזרא. ברני ארדוב
מירוק לצהוב? עזרא/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully