וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: עיכוב של חודשיים לפחות בקבלת משכורות השחקנים

11.6.2016 / 17:01

הבלגן בסגול נמשך: חודש לאחר סיום העונה, נעשתה פנייה מצד נציג של חלק מהשחקנים לבקרה, כאשר על פי הטענה, הם לא קיבלו שכר באפריל ומאי. סקוטי ריינולדס לא קיבל שכר מיום הגעתו

one

חודש לאחר שסיימה את העונה, הדברים לקראת העונה הבאה עדיין אינם ברורים בכל הנוגע להפועל חולון. כפי שפורסם כאן, הספונסר הראשי לשעבר שלמה אייזיק, המחזיק ב-33 אחוזים מהקבוצה, חבר לנציג העמותה והיו"ר בפועל איתן לנציאנו, על מנת לחזור לניהול הקבוצה במקומו של מיקי דורסמן. אלא שהבעלים, שבעצמו מחזיק ב-33 אחוזים, לא עוזב בשלב הזה, למרות שעל פי גורמים שונים הוא הבטיח כי יפנה את מקומו ויעבור לנהל רק את מחלקת הנוער. כתוצאה מהבלגן, החליט לפני מספר שבועות המנכ"ל רועי דבורה להתפטר מתפקידו.

הבעיות בהנהלה הגיעו גם לשחקנים. לוואלה! ספורט נודע כי חלק משחקני חולון לא קיבלו את משכורות אפריל ומאי, כאשר קיימת טענה לפיה חלק מהשחקנים לא קיבלו את מלוא משכורת מרץ גם כן. בין השחקנים נמצא סקוטי ריינולדס, שהגיע לקבוצה בניגוד לדעתו של דורסמן והיה אחד הגורמים הבולטים להישארות. ריינולדס לא קיבל כלל שכר בחולון, לפי טענת מקורביו. מייק מוסר וראמל בראדלי נמצאים אף הם ברשימת השחקנים שבקבוצה חייבים להם כסף. שני הזרים נפצעו לקראת סיום העונה.

נציגיהם של שחקנים בקבוצה כבר פנו במהלך השבוע שעבר לבקרת התקציבים, בדרישה לקבל את השכר וייתכן מאוד שכבר בשבוע הבא תוגש תלונה על הלנת שכר. "זאת התנהגות הזויה ולא רצינית", אמר אחד משחקני הקבוצה היום (שבת), "לא קיבלנו כסף, זאת הפרנסה שלנו. לא ביקשנו כספים שלא מגיעים לנו".

מיקי דורסמן מסר בתגובה: "לא ידוע לי על המכתב לבקרה. ישנם עיכובים בשכר של חודש מאי. לא ידוע לי על חודשים אחרים. האיש שמטפל בתשלומים הוא המנכ"ל. חג שמח".

יושב ראש חולון, איתן לנציאנו הגיב לנושא: "חשוב לציין שלשחקנים הישראלים לא חייבים כרגע כלום, גם לא לצוות, הכל שולם כסדרו. המנכ"ל הוא זה שאחראי על הכנת השיקים, וגם זה בוצע. יש כסף בחשבון, כל מה שצריך לעשות הוא להעביר לחשבונות הבנק של השחקנים. כרגע הניירת לא נמצאת אצלי ולא אצל רועי (המנכ"ל). בכל מקרה אני בטוח שבתוך זמן קצר הכל יחזור למסלולו ונצא לדרך לקראת העונה הבאה".

מיקי דורסמן הפועל חולון. קובי אליהו
כרגע הוא נשאר. דורסמן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully