וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה סנטנריו: ארצות הברית וקולומביה העפילו לרבע הגמר

דמפסי נתן לאמריקאים 0:1 על פראגוואי ושלח אותם לשלב הבא מהמקום הראשון בבית, שם יפגשו את ברזיל, פרו או אקוודור. הקפטרוס הפסידו 3:2 לקוסטה ריקה במשחק נהדר, אך העפילו בכל זאת

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: תקציר ה-2:3 של קוסטה ריקה על קולומביה

המחזור השלישי והאחרון בשלב הבתים של הקופה סנטנריו יצא לדרך הלילה (בין שבת לראשון), עם שני משחקים במסגרת בית א'. בראשון, ארצות הברית ניצחה את פראגוואי, העפילה לראש הבית ועלתה לרבע הגמר מהמקום הראשון. בשני, שהיה לפרוטוקול בלבד, קולומביה, שכבר הבטיחה את מקומה בשלב הבא, הפסידה לקוסטה ריקה שסיימה את דרכה בטורניר.

שחקני נבחרת ארצות הברית, קלינט דמפסי, גיאסי זרדס. GettyImages
0:1 קטן-גדול. דמפסי חוגג עם זרדס/GettyImages

ארצות הברית - פראגוואי 0:1

מישהו זוכר את ההפסד של נבחרת ארצות הברית במשחק הפתיחה של הטורניר לקולומביה? אחרי אותו 2:0 לעיני הקהל הביתי, רשמו האמריקאים 0:4 גדול על קוסטה ריקה ברביעי שעבר, והלילה, במחזור הסיום של הבתים, השלימו את העבודה, רשמו ניצחון דחוק והעפילו לשלב הבא מהמקום הראשון. ברבע הגמר הם יפגשו את הנבחרת שתסיים במקום השני בבית ב' - כשהאופציות הן ברזיל, פרו ואקוודור.

צפו בתקציר

החלוץ הבלתי נגמר, קלינט דמפסי, שכבש את השער הראשון בניצחון על קוסטה ריקה, היה זה שעשה את ההבדל גם הפעם - בפעם המי יודע כמה עבור נבחרתו. דמפסי נעזר בחלוצה הנהדר של לוס אנג'לס גלאקסי, גיאסי זרדס, כדי להכריע את המשחק בדקה ה-27 לאחר שזרדס פרץ באגף, משם העביר כדור רוחב מצוין שעשה עבור דמפסי את החיים קלים. מ-11 מטרים, כשהוא לא מכוסה, שלח החלוץ הוותיק כדור חזק לרשת, וקבע את תוצאת המשחק. דיאנדרה ידלין, שבמשחק הפתיחה גרם לפנדל, המשיך בשלו, כשהפעם הוא ספג שני כרטיסים צהובים תוך דקה (47 ו-48) והותיר את נבחרתו בעשרה שחקנים כמעט לאורך מחצית שלמה.

שחקן קולומביה פרנק פאברה. GettyImages
"צמד". פאברה חוגג/GettyImages

קולומביה - קוסטה ריקה 3:2

אחרי שקולומביה הבטיחה את עלייתה, ואילו קוסטה ריקה מנגד ידעה שסיכוייה להעפיל נמוכים, סיפקו השתיים משחק מהנה, מלא במצבים שערים ואירועים, בסיומו רשמו הקוסטה ריקנים ניצחון ראשון על קולומביה לראשונה מאז 1963.

פתיחת המשחק הייתה מסחררת. כבר אחרי שתי דקות קיבלנו את השער היפה במשחק. חואן ונגאס נשלח לכיוון הרחבה בכדור ארוך, השתלט היטב, הסתובב ומזווית קצת מוזרה שלח כדור גאוני לחיבורים כדי להעלות את נבחרתו ליתרון מהיר. ארבע דקות חלפו, והקפטרוס חזרו למשחק. אחד מגיבורי הערב, המגן פרנק פאברה, סיים מבצע אישי נאה עם בעיטה לרשת מתוך הרחבה כדי לקבוע 1:1.

בדקה ה-34, שוב פאברה, "שהשלים צמד", הפעם כשכבש שער עצמי אומלל אחרי ניסיון עלוב להרחיק כדור רוחב. הוא עוד הספיק לספוג ברך לפנים, לקבל טיפול ולשחק עם חבישה. קוסטה ריקה צהלה שוב בדקה ה-58, אחרי שסלסו בורחס קבע 1:3 בעזרת בעיטה מתוך הרחבה, הודות לכדור רוחב נהדר של בריאן אוביידו. את התוצאה קבע מרלוס מורנו בן ה-19, שצימק בדקה ה-73 כשכבש גם הוא בעזרת בעיטה מדויקת מתוך הרחבה. בשלב הבא יפגשו הפקטרוס את מנצחת בית א' - ככל הנראה ברזיל או פרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully