וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי קיבל את אות "יקיר העיר בית שאן"

מאמן נבחרת ישראל זכה לכבוד בטקס שנערך בעיר בה נולד וגדל: "עבורי, בית שאן תמיד תהיה סרט אהבה. לעולם לא הייתי מגיע להישגים מקצועיים, כשחקן וכמאמן, ללא הערכים שינקתי בעיר"

אלישע לוי מאמן נבחרת ישראל מקבל פרס בבית שאן. מחלקת דוברות והסברה עיריית בית שאן,
לוי מקבל את האות/מחלקת דוברות והסברה עיריית בית שאן

מאמן נבחרת ישראל החדש, אלישע לוי, קיבל אתמול (חמישי) בטקס שנערך בבית שאן את אות "יקיר העיר". לוי, שהחל את הקריירה שלו כקשר בהפועל בית שאן אי שם ב-1974, סיים אותה כשחקן פעיל במועדון ולאחר מכן הפך למאמן שלו והוביל את בית שאן, לראשונה בתולדותיה, להעפלה לליגה הבכירה.

המאמן אמר בטקס: "הסיפור האישי שלי שלוב בזה של העיר, מלא למכביר בנגיעות של כל אחד ואחת מכם. ברור לי מעל לכל ספק כי לעולם לא הייתי מגיע להישגים מקצועיים, כשחקן וכמאמן, ללא הערכים שינקתי בעיר". לוי אף התייחס לסרט הדוקומנטרי "בית שאן סרט מלחמה", אותו יצרו רינו צרור ודורון צברי לפני 20 שנה ובו הוא ושחקניו כיכבו: "עבורי בית שאן היא לעולם סרט אהבה".

ראש העירייה, רפאל בן שטרית, אמר ללוי בטקס: "תושבי העיר בה נולדת, גדלת ועם קבוצת הכדורגל שלה הגעת להישגים חסרי תקדים, מברכים אותך וגאים בך עם בחירתף לתפקיד הרם והיוקרתי. הבחירה בך מתוך מועמדים ראויים, מעידה על הערך המוסף והייחודי שלך, איש מקצוע ממעלה ראשונה, המשמש כמודל לחיקוי ואף הערצה על ידי שחקנים ואוהדים רבים".

  • עוד באותו נושא:
  • אלישע לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully