וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בספרד: "דניס סוארס יחתום בברצלונה על חוזה לארבע שנים"

על פי הדיווח, הקשר בן ה-22 יהפוך להחתמה הראשונה של הקטאלנים הקיץ אחרי עונה מוצלחת בוויאריאל. סעיף השחרור של סוארס, ששיחק בעבר בברצלונה, יעמוד על 50 מיליון יורו

one

בווידאו: דניס סוארס כובש במדי ויאריאל

אחד השחקנים הצעירים הכי מבטיחים בספרד בדרך לברצלונה. בספרד טוענים שדניס סוארס בן ה-22, ששיחק בעונה החולפת בוויאריאל, ישוב לקטאלנים בשבועות הקרובים, כשיחתום על חוזה לארבע שנים בקבוצה.

על פי הדיווח, ברצלונה תשלם לצוללת הצהובה את סעיף השחרור של השחקן, בגובה 3.5 מיליון יורו, והוא אמור להיות מוצג רשמית כבר בשבועות הקרובים. סעיף השחרור שלו בברצלונה יעמוד על 50 מיליון יורו. בספרד טוענים ברצלונה הגבירה את המאמצים להחתימו, לאחר שחששה כי השחקן יעבור לקבוצה אחרת, כשעל פי דיווחים שונים בסוארס חשקו מספר קבוצות צמרת מהפרמיירליג.

סוארס, שרשם 33 הופעות ליגה העונה במדי ויאריאל וכבש ארבעה שערים, החל את הקריירה בסלטה ויגו אך עוד לפני שעלה לקבוצה הבוגרת נרכש על ידי מנצ'סטר סיטי. אחרי שלא הצליח להשתלב בקבוצה הבוגרת, חתם בברצלונה על חוזה לארבע שנים ב-2013, אך שיחק בעיקר בקבוצת המילואים ואחרי עונת השאלה בעונה שעברה בסביליה הוחתם על ידי ויאריאל, שרכשה את כרטיסו עם תחילת העונה הנוכחית. הקשר הצעיר שיחק בכל הנבחרות הצעירות של ספרד, ואף הספיק לרשום הופעה בנבחרת הבוגרת כשנכנס כמחליף במשחק ההכנה מול בוסניה.

שחקן ויאריאל דניס סוארס מול שחקן ליברפול נת'ניאל קליין. רויטרס
בדרך לאדום-כחול. סוארס בפעולה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully