וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר השתווה לאיבן לנדל במספר הניצחונות, סלע הודח מהרטוגנבוש

אחרי שנעדר מרולאן גארוס בשל פציעה, השוויצרי חזר למגרשים, העפיל לרבע גמר טורניר שטוטגרט כשניצח את טיילור פריץ בן ה-18 (4:6, 7:5, 4:6) והשתווה לאגדת הטניס במקום השני עם 1,071 ניצחונות בקריירה. סלע הפסיד לפרר 6:4, 6:4 בסיבוב השני בהולנד

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. Michael Steele, GettyImages
חזר לעניינים. פדרר/GettyImages, Michael Steele

אחרי שאכזב רבים כשהודיע שלא ייקח חלק בטורניר רולאן גארוס, רוג'ר פדרר הצליח להעניק מעט נחת למעריציו. היום (חמישי) גבר השלישי בעולם 4:6, 7:5, 4:6 על טיילור פריץ בן ה-18, והעפיל לרבע גמר טורניר שטוטגרט, ואם זה לא מספיק, רשם השוויצרי ציון דרך מרשים למדי, כשהשתווה לאיבן לנדל האגדי במספר הניצחונות בעידן הפתוח עם 1,071 כאלו. ניצחון נוסף יוריד את לנדל למקום השלישי ויקדם עוד יותר את פדרר אל עבר המקום הראשון, שם נמצא ג'ימי קונורס עם 1,256 ניצחונות במהלך הקריירה.

פדרר, שיפגוש בשלב הבא את פלוריאן מאייר, החל את המשחק כבר אתמול, אך הוא הופסק בעקבות הגשם. הוא השלים את המשימה היום, למרות שאיבד מערכה מול אחד השחקנים המבטיחים בעולם הטניס.

דודי סלע. Clive Brunskill, GettyImages
התקשה. סלע/GettyImages, Clive Brunskill

המדורג 68 בעולם, דודי סלע, הודח היום (חמישי) בסיבוב השני של טורניר הדשא בהרטוגנבוש בהולנד מסבב ה-250 של ה-ATP, כשהפסיד 6:4, 6:4 למדורג ראשון בטורניר ו-14 בעולם, דוד פרר הספרדי. סלע, שהבטיח את השתתפותו באולימפיאדה, הגיע לסיבוב השני של הטורניר לאחר שניצח 5:7, 7:6 (6), 6:7 (5) את דניס נוביקוב האמריקאי בן ה-22, שמדורג במקום ה-146 בעולם. פרר בן ה-34, שהפסיד בשמינית גמר רולאן גארוס לתומאש ברדיך, קיבל כרטיס חופשי לסיבוב השני בשל העובדה שדורג ראשון בטורניר. עד למפגש בהולנד, פרר וסלע נפגשו פעמיים בלבד כשכעת המאזן הפנימי ביניהם עומד על 1:2 לספרדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully