וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל אגר פרש מכדורגל בגיל 31

הדני שרשם 232 הופעות במדי ליברפול ו-75 במדי נבחרת דנמרק, הודיע על פרישה בעקבות פציעות חוזרות. בחשבון הטוויטר שלו כתב: "תודה לכולם על התמיכה. זה עצוב, אך זו ההחלטה הנכונה"

שחקן ליברפול, דניאל אגר. Clive Brunskill, GettyImages
סיום מוקדם מידי. דניאל אגר/GettyImages, Clive Brunskill

בגיל 31, לאחר 299 הופעות במדי ליברפול וברונדבי ועוד 75 במדי נבחרת דנמרק, הודיע דניאל אגר על פרישה מכדורגל. הבלם ששיחק גם כמגן, נכנע לפציעות חוזרות והודיע היום (חמישי) על פרישה מכדורגל.

אגר שימש כקפטן נבחרת דנמרק עד פרישתו, ורשם 71 הופעות במדים הלאומיים, שם כבש 12 שערים. את הקריירה החל בברונדבי הדנית בשנת 2004, והספיק לרשום במדיה 34 הופעות, לפני שעבר לליברפול תמורת שישה מיליון ליש"ט. את מדי ה'רדס' לבש במשך תשע עונות, כאשר במהלכן סבל מפציעות שהקשו עליו לשחק באופן רציף. בסך הכל הספיק לרשום 232 הופעות במדי ליברפול. אחד השערים הזכורים שלו היו בשנת 2007, בחצי גמר ליגת האלופות מול צ'לסי. בעונת 2014/15 חזר אגר לברונדבי, ורשם בשתי העונות האחרונות בקריירה עוד 33 הופעות במדי קבוצת נעוריו.

השחקן אמר לתקשורת: "זו היתה החלטה מאוד קשה. היו לי ספקות עד הסוף, אך בכל פעם שחשבתי על זה לעומק הגעתי לאותה המסקנה, שכעת זה הזמן לעצור. אין לי חרטות בנוגע לכך". בחשבון הטוויטר שלו כתב: "אני רוצה להודות לכולם על התמיכה. זו הייתה חוויה מדהימה. זה עצוב לפרוש, אך זה הזמן לעצור. אני גאה במה שהשגתי במהלך הקריירה". השחקן עדיין לא אמר מה הכוונות שלו להמשך, אך הוא מוסמך כמקעקע מקצועי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully