וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מעריכים: כל 11 אלף המנויים יחודשו גם בעונה הבאה

9.6.2016 / 13:44

למרות המעבר לאצטדיון בנתניה והעובדה שהמועדון עדיין לא ביצע רכש משמעותי, קיימת אופטימיות בנוגע לחידוש כל המנויים מבלומפילד, המכירה תיפתח בשבוע הבא. נמשכים המגעים לצירוף גולסה

שחקן פאוק סלוניקי, אייל גולסה. פאוק סלוניקי, אתר רשמי
המשא ומתן עמו נמשך. אייל גולסה/אתר רשמי, פאוק סלוניקי

על אף ההכנות שמתנהלות בעצלתיים ולמרות שבעונה הבאה הקבוצה תשחק באיצטדיון בנתניה, במכבי תל אביב מעריכים שכל 11 אלף בעלי המנויים של הקבוצה בעונה החולפת, יחדשו את המנויים. המועדון יוכל למכור 11 אלף מנויים סך הכל לאצטדיון בשרון ולמעשה, במידה ואנשים לא יבטלו את המנויים שלהם, לא יתווספו למועדון מנויים חדשים בעונה הבאה. כרגע מדובר בהערכה של הנהלת הקבוצה, אך יש לא מעט אוהדים שמתלבטים לגבי חידוש המנוי, בעיקר בשל הנסיעות הארוכות מאיזור הדרום ומגוש דן לנתניה. כרגע נראה כי אוהדים רבים מחכים לראות איזו קבוצה יבנה ג'ורדי קרויף לקראת העונה הבאה.

מכירת המנויים תחל בשבוע הבא וראשית היא תיפתח למחדשי המנויים. אם ישארו מנויים ללא רוכשים, תיפתח המכירה גם לאוהדים חדשים. מאחר שמדובר במעבר לנתניה, החליטו במועדון לקיים בסוף השבוע הבא סיורים באיצטדיון, במהלכם יוכלו בעלי המנויים לראות בדיוק היכן ממוקם המושב המקביל שהיה להם בבלומפילד. מכיוון שבנתניה אין יציעים מאחורי השערים, יועברו יושבי שערים 10-11, הנחשבים לאוהדים הקולניים של הקבוצה, למקום מרכזי לאורך המגרש.

בתוך כך, נמשכים המגעים לצירוף שחקנה של פאוק סלוניקי, אייל גולסה. כרגע המשא ומתן עם השחקן נמצא בשלבים מתקדמים, כאשר הצהובים מקווים לסגור את העסקה בקרוב, ושהשחקן ייצטרף יחד עם יוסי בניון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully