וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיקה סאנצ'ס פלורס יאמן את אספניול בעונה הבאה

באתר הרשמי של המועדון הקטאלוני, פורסם כי מאמנה של ווטפורד בעונה החולפת יחתום בימים הקרובים על חוזה לשלוש שנים. הספרדי יוצג בשבוע הבא באצטדיון הקבוצה

המאמן הספרדי קיקה סאנצ'ס פלורס. AP
תחנה שביעית בקריירת האימון. קיקה סאנצ'ס פלורס/AP

קיקה סאנצ'ס פלורס, שחקן ריאל מדריד וולנסיה בעבר, ומאמנה של ווטפורד בעונה החולפת, יאמן את אספניול בעונה הקרובה לאחר שחתם על חוזה לשלוש שנים. הספרדי בן ה-51 יוצג באצטדיון הקבוצה ביום שני.

פלורס, שנולד במדריד, שיחק כמגן ימני וברוב הקריירה לבש את מדי ולנסיה, לפני שעבר בריאל מדריד ובסראגוסה לפני הפרישה. את קריירת האימון החל בקבוצת הנוער של הבלאנקוס, כאשר לאחר מכן הגיע לחטאפה, שהיתה קבוצתו הראשונה אותה אימן בלה ליגה. הוא הוביל את המועדון למקום ה-13, ובעונה לאחר מכן קיבל הזדמנות בקבוצה בה שיחק ברוב הקריירה, ולנסיה. הספרדי לא השיג תוצאות טובות במועדון ופוטר לאחר עונה וחצי.

קריירת האימון של פלורס המשיכה לפורטוגל, שם אימן את בנפיקה, ועונה לאחר מכן הגיע לאתלטיקו מדריד, עמה זכה בליגה האירופית. פלורס הספיק להתעמת עם החלוץ דייגו פורלאן והודיע על עזיבתו בסיום עונת 2010/11. התחנה הבאה בקריירה של המאמן הייתה דובאי, שם אימן את קבוצת אל-אהלי, אך אחרי שלא השיג תוצאות טובות פוטר מהקבוצה. פלורס לא אימן במשך תשעה חודשים עד שחזר לקדנציה קצרה לחטאפה, ממנה התפטר בגלל סיבות אישיות.

בתחילת העונה החולפת מונה למאמנה הראשי של ווטפורד האנגלית, שם החליף את סלאבישה יוקאנוביץ', מאמנה לשעבר של מכבי תל אביב. למרות עונה לא רעה בווטפורד כאשר בחודש דצמבר זכה בתואר מאמן החודש, הנהלת המועדון הודיעה שפלורס יעזוב בסיום העונה. בעונה הקרובה הספרדי יעמוד על הקווים באצטדיון קורנליה-לה פראט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully