וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: במועדון מעוניינים באיסמעיל ריאן ועאיד חבשי

בקבוצה מאוד מעריכים את שני שחקני מכבי חיפה ויבקשו מהירוקים לשאול אותם אם תתאפשר האופציה. גם אלון תורג'מן חזק בתמונה. חאלד חלאיילה ימשיך בקבוצה לאחר שחתם לעונה נוספת

חאלד חלאיילה שחקן בני סכנין. סוכנות ג'יני
ממשיך בסכנין. חלאיילה/סוכנות ג'יני

בבני סכנין מחכים לראות האם איסמעיל ריאן ועאיד חבשי צפויים לצאת להשאלה בעונה הקרובה, ואם כן יבקשו ממכבי חיפה לשאול את השניים. בקבוצה מעריכים מאוד את השניים, שכבר שיחקו בעבר במדי הקבוצה, ומאוד רוצים לראות אותם במועדון בעונה הבאה. בסכנין כעת מחכים להחלטה של הירוקים בנוגע לעתיד השחקנים, ולפיה יחליטו האם לבקש לשאול אותם.

שחקן נוסף של הירוקים שנמצא חזק בתמונה הוא אלון תורג'מן. החלוץ הושאל להפועל תל אביב בעונה החולפת כאשר לאדומים יש את האופציה לרכוש אותו. בסכנין מודעים לעובדה שמספר קבוצות מחכות בדיוק לשחקנים אלו, אך ינסו לנצל את הקשר האישי עם ריאן וחבשי על מנת שיגיעו למועדון.

בנוגע לצוות המקצועי, ידוע כי אורי גוטמן כבר מונה לתפקיד עוזר המאמן. גוטמן החל לעבוד כשהוא למעשה זה שמנתח את ביצועי השחקנים הזרים שמוצעים לקבוצה. בנוגע למאמן השוערים, מי שצפוי לשמש בתפקיד הוא מוטי אזולאי, אך בשלב זה אזולאי עדיין לא סגר בקבוצה. ההערכה היא שעד השבוע הבא ייסגרו התנאים והוא יחזור למועדון. מי שחתם לעונה נוספת הוא חאלד חלאיילה שימשיך בקבוצה.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully