וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: דן מורי סיכם לשנתיים, אבוחצירה עשוי להצטרף

9.6.2016 / 14:30

הבלם, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, יצטרף לקבוצה של רן שמעון. המאמן ישוחח עם רואדה בנוגע לאכזבתו, בקבוצה לא מוותרים על אלירן עטר, אלי טביב שוחח עם שמעון אבוחצירה

יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים צירפה היום (חמישי) שחקן נוסף לסגל שלה כאשר סיכמה עם הבלם דן מורי לשתי עונות, באמצעות סוכניו גלעד קצב ועידן כסיף. מורי שיחק בעונה שעברה בבני יהודה ולפני כן בויטסה ארנהיים ההולנדית. צירופו של מורי צפוי לבוא על חשבונו של ניסו קפילוטו, שלא ימשיך במועדון.

לידיעה הראשונית על מועמדותו של דן מורי לבית"ר ירושלים

דן מורי בלם בני יהודה מול עדן בן בסט חלוץ מכבי תל אביב. מגד גוזני
במקום קפילוטו. מורי/מגד גוזני

חסוס רואדה העביר אתמול לבית"ר ירושלים מסרים שהוא לא מתכוון להגיע בשלב זה לישראל, וכי הוא מאוכזב מכל דרך ההתנהלות כלפיו. יתרה מכך, רואדה טען כי כלל לא הגיעו אליו כרטיסי הטיסה והוא בכלל חשב שהאימונים מתחילים בשבוע הבא. בבית"ר שללו את מרבית דבריו של השחקן, אך לאור העובדה שלשחקן מציקים מספר דברים עוד מהעונה שעברה בנוגע להתנהלות כלפיו, המאמן רן בן שמעון צפוי לשוחח עימו בימים הקרובים כדי לנסות להבין כיצד לפתור את הסיטואציה. בבית"ר אמרו כי כל הדברים שהפריעו לרואדה פתירים, וינסו לבוא לקראתו במידה ויגיע לארץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן בית"ר ירושלים, חסוס רואדה. ניב אהרונסון
במועדון מאמינים שיישאר. חסוס רואדה/ניב אהרונסון

בנושא אחר, המעבר של ניקיטה רוקאביציה למכבי חיפה הרתיח את אוהדי הקבוצה, אשר חלקם אף מאיימים להתחיל כבר בשלב זה את המחאה וייתכן שיגיעו לבית וגן כדי להביע את זעמם. באימון הפתיחה אתמול גם המאמן רן בן שמעון זכה להערות מהקהל, כגון "אתה בובה של טביב" ו"בזמן שדיברת על רוקאביציה הוא חתם בחיפה, עושים ממך צחוק".

לאחר עזיבת השחקן, בבית"ר אמרו אתמול כי בשבועות הקרובים יצורפו שני זרים ברמה גבוהה. אם רוקאביציה היה נשאר, לקבוצה אמור היה להצטרף רק קשר התקפי, אך כעת הקבוצה תיאלץ לחפש גם חלוץ. במידה ויימצא מגן שמאלי זר איכותי, יצורף רק שחקן זר אחד בחלק הקדמי.

נוסף על כך, אלי טביב עדיין לא ויתר על האפשרות לצרף את אלירן עטר או חן עזרא. בשלב זה, מכבי חיפה מסרבת לשחרר את עטר אך על פי המסרים שהועברו לבית"ר, נראה כי צפויות התפתחויות בנושא. בנוגע לעזרא, הקשר לא יגיע לקבוצה בשכר הנמוך מ-250 אלף דולר, ונראה כי בשלב זה הוא בעדיפות נמוכה.

בנוגע לסגל הקיים, בן שמעון רוצה לראות את אלעד גבאי נשאר בקבוצה, וכאופציה נוספת נבדקים טל בנש ולירן סרדל. הברזילאי אנדרסון רוסה צפוי לנחות בשבוע הבא להתרשמות.

שחקן נוסף שעשוי להצטרף למועדון הוא שמעון אבוחצירה. בבית"ר בודקים את האפשרות לצרף את החלוץ וההחלטה לגביו תתקבל בימים הקרובים. הבעלים אלי טביב כבר שוחח עם השחקן ונפגש עם נציגו ניר קרין. כרגע אין סיכום בין הצדדים, אך לא מן הנמנע שבימים הקרובים העסקה תיסגר. שני הצדדים מעוניינים בשידוך.

עדכון ראשון: 10:57

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully