וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: רן בן שמעון רוצה להשאיר את ניסו קפילוטו, דן מורי יצטרף?

6.6.2016 / 15:41

המאמן מעוניין להשאיר בקבוצה את הבלם וכן את אלעד גבאי. לא ברור אם חסוס רואדה, שניתק מגע בשבועיים האחרונים, יגיע לפתיחת האימונים. אם הספרדי לא יגיע, תוגש נגדו תביעה

נועם מושקוביץ
5 - רן בן שמעון מגיע למשרדי בית"ר ירושלים. נועם מושקוביץ
עובד על הסגל לעונה הבאה. בן שמעון/נועם מושקוביץ

המאמן הנכנס של בית"ר ירושלים, רן בן שמעון, כבר החל לעבוד וביומיים האחרונים בודק מספר אופציות של שחקני חיזוק, ישראלים וזרים. בשלב זה מתמקדים בקבוצה בניסיון לצרף מגן שמאלי וקשר קדמי, ישראלים או זרים. בהנחה שבמועדון יבחרו במגן שמאלי ישראלי, האופציות הן: שמואל שיימן, חן דילמוני ודודי טוויטו, ששיחק אצל בן שמעון במכבי פתח תקוה. בן שמעון מעוניין להשאיר את אלעד גבאי ואת ניסו קפילוטו. האופציה של בית"ר ירושלים על השניים היא עד ה-15 ביוני, וכבר בימים הקרובים יוגשו לשניים הצעות כספיות. אם הקבוצה לא תגיע להבנות עם קפילוטו, בודקים במועדון אפשרות לצרף את בלם בני יהודה בעונה האחרונה, דן מורי.

יומיים לפני פתיחת האימונים ובבית"ר ירושלים עדיין לא יודעים אם חסוס רואדה יגיע לישראל. רואדה ניתק מגע בשבועיים האחרונים ולא הבהיר לאף אחד האם הוא מתכוון להגיע לארץ או להאריך את חופשתו במספר ימים. במועדון מוכנים לאפשרות שהשחקן לא יגיע לארץ ובמקרה כזה תוגש נגדו תביעה כשבמקביל תחל הקבוצה לחפש זר אחר במקומו. ארסניו ולפורט וקלאודמיר פריירה יגיעו לישראל ויצטרפו לפתיחת האימונים. "אני אקח את ההזדמנות הזאת בשתי ידיים, אני בא להילחם על הקריירה שלי עם כל מה שיש לי", אמר ולפורט עם עזיבתו את ישראל.

בבית"ר ירושלים התייחסו להודעות ומחאות האוהדים ואמרו: "טבעי שלאוהדים יהיו ציפיות. ייבנה פה סגל חזק למאבקים בצמרת. שיהיו סבלניים ובעוד כמה שבועות שהסגל יושלם כולם יבינו שאפשר לעשות עונה גדולה. מצד שני, שלאוהדים תהיה גם ביקורת עצמית לגבי הנזקים הכלכליים והתדמיתיים שהם גורמים למועדון לפני שהם באים בדרישות".

עוד בנושא

"הייתי קרוב מאוד לאימון בית"ר. יכולנו להתמודד על האליפות"
בית"ר ירושלים חוזרת לאופציית עידו דוידוב, בן שמעון ייכנס מסע"ת ברביעי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully