וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אצטדיון הי"א של מ.ס. אשדוד לא מאושר כרגע למשחקי ליגת העל

נציגי המנהלת ערכו סיור באצטדיון של העולה והציגו שלוש דרישות, אותן תצטרך אשדוד לתקן: אורך ורוחב המגרש, הצבת עמדת שידור חדשה וכיוון עמודי התאורה. רועי בקל צפוי להמשיך עוד עונה

לירון מולדובן

מ.ס. אשדוד שבה הקיץ לליגת העל, אולם בשלב זה, אצטדיון הי"א לא מאושר לקיום משחקים על פי הדרישות החדשות של מנהלת הליגה. שלוש דרישות הונחו בפני אשדוד לאחר הסיור שנערך באצטדיון על ידי אנשי המנהלת והקבוצה חייבת לתקן את כל הליקויים על מנת לקבל את האישור לקיים משחקים מליגת העל בעיר.

הנושא המרכזי הוא מידות המגרש, אשר קטנות מהדרישות על פי התקן החדש. המנהלת דורשת שאורך המגרש, בין גדר לגדר, יעמוד על 120 מטרים ובאשדוד יש רק 114 מטרים. גם ברוחב יש לאשדוד בעיה, מאחר שהמנהלת מבקשת שרוחב המגרש בין גדר לגדר יעמוד על 80 מטרים ובאצטדיון הי"א יש רק 74 מטרים.

אצטדיון הי"א, אשדוד. ברני ארדוב
האצטדיון זקוק לתיקונים/ברני ארדוב

בקבוצה נמצאים בקשר עם אנשי העירייה, האחראית על האצטדיון, שהיו אף הם בסיור של המנהלת. בקרוב אמורות להתחיל העבודות למתיחת המגרש, במסגרתן יורדו שלוש השורות הראשונות מהיציעים בצד המערבי והדרומי של האצטדיון, מה שיאפשר למתוח את כר הדשא. הבעיה איננה במשטח הדשא, אלא בשטח המקיף אותו. שני נושאים נוספים הדורשים תיקון הם הצבת עמדת שידור בצד המזרחי, משם ניתן יהיה לצלם את היציעים המערביים וכן כיוון של עמודי התאורה, שכרגע לא מכסים את כל המשטח.

מנכ"ל הקבוצה רפי נידם אמר: "הכול בשליטה. אנחנו כבר עם תכניות מול העירייה ואני משוכנע שתוך פרק זמן קצר, נתקן ונשדרג את מה שביקשו. מ.ס. אשדוד תיפתח את העונה באצטדיון הי"א".

רועי בקל, שסיים חוזה במועדון, קיבל הצעות מקבוצות אחרות, אבל נוטה להאריך את חוזהו בקבוצה לפחות בעונה אחת. סוכנו הקפריסאי של בקל ניסה לסדר לו קבוצה באי, אבל בימים האחרונים הוא הגיע לישראל, לפגישה עם ג'קי בן זקן, במהלכה התקרבו הצדדים במו"מ ונראה כי הקשר ימשיך באשדוד.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully