וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעות אחרי שהתראיין בניקס: שחקן העבר שון רוקס התמוטט ומת

כדורסלן העבר בן ה-46 ערך פגישות מקצועיות עם פיל ג'קסון ואנשי הניקס ודן עמם באפשרות שיהפוך לעוזרו של ג'ף הורנסק, אבל חזר לפילדלפיה והתמוטט בארוחת ערב. אמו: "אנחנו המומים"

שחקן העבר שון רוקס. GettyImages
אהוב ומוערך. רוקס כשחקן/GettyImages

שעות ספורות אחרי שהתראיין למשרת עוזר המאמן של ניו יורק ניקס, כדורסלן העבר שון רוקס התמוטט אתמול בלילה (בין שלישי לרביעי) ומת במפתיע בגיל 46. רוקס, שעל פי הדיווחים בארה"ב "מוערך ואהוב בקהילת הכדורסל ונחשב לאדם חם", אימן בשנתיים האחרונות בצוות המקצועי של פילדלפיה סיקסרס. "בצער עמוק, באבל ובתדהמה, אנחנו המומים ממותו של בני שון", אמרה אמו, דבורה בראון, בהודעה ששוחררה על ידי הסיקסרס, "המשפחה מבקשת פרטיות בימים קשים אלה".

רוקס הגיע אמש לניו יורק, וערך פגישה עם מאמן הניקס ג'ף הורנסק, הג'נרל מנג'ר סטיב מילס והנשיא פיל ג'קסון בנוגע לאפשרות שיתמנה לתפקיד עוזר המאמן. על פי ההערכות, היה סיכוי גבוה לרוקס לקבל את המשרה אחרי הרושם החיובי שהותיר וההערכה המקצועית אליו. אחרי הפגישה חזר לפילדלפיה ברכבת, אכל ארוחת ערב לפני שהתכונן לנסיעה לסין שמאורגנת על ידי הנהלת ה-NBA, אך התמוטט ומת.

הוא שיחק בעבר בשבע קבוצות ב-NBA (מאבריקס, טימברוולבס, הוקס, לייקרס, קליפרס, ניו אורלינס ואורלנדו) בין השנים 1992 ל-2004. הוא נבחר על ידי דאלאס במקום ה-30 בדראפט 1992. ב-749 משחקים הוא קלע 4,676 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully