וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה סנטנריו: צפו בקולומביה עולה לרבע הגמר, ארה"ב הביסה 0:4 את קוסטה ריקה

צפו בתקציר: חאמס רודריגס כיכב ב-1:2 של הקולומביאנים על פראגוואי עם שער ובישול, אז'אלה צימק עם פצצה לחיבורים שלא הספיקה. ארה"ב התאוששה מההפסד עם הצגה מול הטיקוס

רויטרס

נבחרת קולומביה הפכה לראשונה שמעפילה לרבע גמר הקופה סנטנריו, אחרי שהשלימה הבוקר (רביעי) ניצחון שני בטורניר, 1:2 על פראגוואי, בניצוחו של חאמס רודריגס. כמו כן, אחרי שהובכה במשחק הראשון בטורניר, נבחרת ארצות הברית התאוששה הלילה ורשמה ניצחון בכורה בקופה סנטנריו, כשהביסה 0:4 את קוסטה ריקה. ביום רביעי הנבחרת המארחת תשחק בפילדלפיה מול פראגוואי, בידיעה שניצחון יעלה אותה לשלב הבא.

חאמס רודריגס נבחרת קולומביה. AP
סוף סוף חוגג. חאמס/AP

קולומביה - פראגוואי 1:2

אין ספק, חאמס רודריגס של קולומביה הוא לא חאמס של ריאל מדריד. הקשר המצוין לא זכה לקרדיט גדול תחת זידאן בשורות אלופי אירופה, אבל הבוקר הוא הצעיד את נבחרתו לניצחון שני בטורניר, וקולומביה המושלמת הפכה לראשונה שמבטיחה את ההעפלה לשמונה האחרונות בטורניר. זה התחיל כשחאמס בישל לקרלוס באקה, שנגח מקרוב (12) כדור קרן והעלה את הקולומביאנים ליתרון מהיר. לאחר מכן חאמס היה זה שסיים מקרוב התקפה מתפרצת יעילה (30), עם בעיטה חדה לפינה הרחוקה שהעניקה לקולומביאנים יתרון 0:2 בדקות מצוינות שלהם.

דויד אוספינה, נבחרת קולומביה. AP
משחק נהדר. אוספינה/AP

במחצית השנייה קולומביה הורידה הילוך ואפשרה לפראגוואי להשתלט על המשחק, אבל השוער אוספינה היה שם שוב ושוב עם הצלות מצוינות. בדקה ה-71 הגיע השער של הטורניר עד עתה, כשויקטור אז'אלה שלח טיל אדיר לרשת מ-30 מטר, אבל אוסקר רומרו הורחק בצהוב שני, ולפארגוואי לא נותר כוח להשוות.

גרהאם זוסי, נבחרת ארצות הברית. רויטרס
השתחרר. זוסי/רויטרס

ארה"ב - קוסטה ריקה 0:4

אחרי ההפסד 2:0 לקולומביה במשחק הראשון, הפעם זה נראה אחרת עבור קלינט דמפסי וחבריו. דמפסי, שסיים את הופעתו ה-50 בנבחרת עם שער ושני בישולים, התכבד לכבוש את השער הראשון לזכות האמריקאים בטורניר, כשכבש מהנקודה הלבנה כבר בדקה ה-9 אחרי הכשלה ברחבה. הנבחרת המארחת המשיכה ללחוץ על ההגנה של הטיקוס, שלא הרשימו גם ב-0:0 הראשון שלהם מול פראגוואי, ובדקה ה-37 ג'רמיין ג'ונס ניצל חטיפה ויציאה מהירה למתפרצת כדי לכבוש את השני בבעיטה חדה לרשת. בובי ווד השלים מחצית מצוינת כשכבש את השלישי לארה"ב (42) עוד לפני ההפסקה, ובדקה ה-87 גרהאם זוסי כבש את הרביעי כדי להשלים את החגיגה בשיקגו. קוסטה ריקה, שהגיעה לרבע גמר המונדיאל, מתרחקת מרבע הגמר בטורניר שבו משחקות 16 נבחרות.

עוד באותו נושא

צפו בתקציר: נבחרת ארצות הברית הביסה 0:4 את קוסטה ריקה בקופה סנטנריו

לכתבה המלאה
יורגן קלינסמן מאמן נבחרת ארצות הברית. AP
נושם לרווחה. קלינסמן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully