וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנרבחצ'ה עלתה ל-1:2 בגמר הפלייאוף הטורקי, ולנסיה צימקה ל-2:1 מול ריאל

אוברדוביץ' ושחקניו עשו צעד נוסף אל עבר התואר, עם 72:84 על אנאדולו אפס. בוגדנוביץ' (17) ו-וסלי (16) הצטיינו. העטלפים ניצח 86:87 את ריאל מדריד אחרי הארכה וסל ניצחון גדול של ויבס

יאן וסלי שחקן פנרבחצ'ה. GettyImages
מרחק נגיעה מהתואר. וסלי/GettyImages

פנרבחצ'ה עלתה הערב (שלישי) ל-1:2 בסדרת גמר הפלייאוף בטורקיה, לאחר שניצחה את אנאדולו אפס 72:84, בעיקר בזכות ריצת 0:9 בפתיחת הרבע האחרון. בגדן בוגדנוביץ' (17 נקודות), יאן וסלי (16) וניקולה קליניץ' (10) הצטיינו, כשמנגד, 18 של דריו שאריץ' לא הספיקו.

ולנסיה הצליחה לנצח הערב (שלישי) 86:87 את ריאל מדריר בתום הארכה ומשחק דרמטי מאוד. העטלפים צימקו את סדרת חצי גמר הפלייאוף בספרד ל-2:1 וינסו להשיג ניצחון נוסף ביום חמישי כדי לאזן את הסדרה ולהחזיר אותה למשחק חמישי וגורלי במדריד. זאת לאחר שהבלאנקוס ניצחו בשני המשחקים הראשונים אצלם בבית ופתחו ביתרון 0:2 את הסדרה.

ולדימיר לוצ'יץ' הוביל את קלעי ולנסיה עם 18 נקודות ו-6 ריבאונדים, רומיין סאטו הוותיק הוסיף 17 עם 6 ריבאונדים וגם פרננדו סן אמטריו הנפלא קלע 17 וקלט 6 ריבאונדים, גיים ויבס קלע 12 (כולל סל ניצחון מעט לפני הבאזר) ומסר 7 אסיסטים. אצל ריאל רשם רודי פרננדס משחק ענק עם 22 נקודות, כולל 6/8 לשלוש, מסר 6 אסיסטים וקלט 5 ריבאונדים, טריי תומפקינס הוסיף 14 וסרחיו יול קלע 11.

* באמברג הודיעה על הארכת חוזהו של דריוס מילר המצוין בשנתיים נוספות. בעונת הבכורה שלו ביורוליג העמיד האמריקאים ממוצעים של 9.4 נקודות, 2.4 ריבאונדים ו-1.7 אסיסטים למשחק.

* חימקי מוסקבה מעוניינת בשחקן פנאתינייקוס ג'יימס גיסט.

* בראד ניולי עוזב את גראן קנאריה אחרי ארבע עונות מוצלחות.

פרננדו סן אמטריו שחקן קוצ'ה ויטוריה (מימין) מול ג'מון גורדון שחקן אפס איסטנבול. Rafa Rivas, GettyImages
סן אמטריו ו-ולנסיה עדיין בחיים/GettyImages, Rafa Rivas

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully