וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: דניאל איידן חתם לשלוש שנים נוספות בקבוצה

7.6.2016 / 16:30

האדומים עדיין לא החתימו מאמן לעונה הבאה, אך במועדון כבר החלו לעבוד על הסגל והחליטו להשאיר את הסנטר (27, 2.04) שהצטרף במהלך העונה הנוכחית. השחקן אמר: "העניקו לי הרגשה של בית"

one

הפועל תל אביב הודיעה היום (שלישי) על החתמתו של הסנטר דניאל איידן לשלוש שנים נוספות בקבוצה. איידן, שהצטרף למועדון במהלך העונה הנוכחית לאחר שנה שלמה בה לא שיחק כדורסל, הרשים מאוד לאורך הסיבוב השלישי ובשני משחקי הפלייאוף הראשונים, אך נפצע בברכו וגמר את העונה. למרות זאת, החליטו בקבוצה לתת בו את האמון והאריכו את חוזהו.

איידן (27, 2.04) שיחק בנבחרת העתודה ב-2009, כאשר קבוצת הבוגרים הראשונה שלו הייתה הפועל בארי מהלאומית. הקבוצה הראשונה שנתנה לו את ההזדמנות בליגת העל הייתה מכבי חיפה, בה שיחק 19 משחקים בעונת 2011/12. לאחר עונה אחת המשיך למכבי ראשון לציון, שם רשם 2.6 נקודות למשחק. הסנטר הצעיר ירד ללאומית לעונה אחת באליצור יבנה, לפני ששב לליגת העל לעירוני נהריה, שם ספג פציעה בגבו. העונה הגיע להפועל תל אביב ורשם ממוצעים של 2.9 נקודות ו-2.1 ריבאונדים למשחק.

"מהרגע הראשון בהפועל העניקו לי הרגשה שמצאתי בית", אמר איידן בהודעה מטעם האדומים, "הצוות והקהל המדהים האמינו בי מהרגע הראשון. בהפועל נבנית קבוצה טובה שתעשה לפחות צעד אחד קדימה בעונה הבאה, ואני בטוח שאווירה ביציעים כמו בסוף העונה החולפת תביא אותנו רחוק".

האדומים יחלו את מכירת המנויים ב-15.6, כשמי שכבר חתומים לעונה הבאה הם תמיר בלאט ורביב לימונד.

שחקן הפועל תל אביב דניאל איידן. יוסי ציפקיס
"בטוח שנגיע רחוק". דניאל איידן/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully