וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחמט יאגמור האריך את חוזהו בדרושאפקה: "זה כבוד לשחק עבור בלאט"

שישה ימים לאחר שמונה למאמן הקבוצה הטורקית, הישראלי רושם מהלך ראשון. הגארד שקלע 4.7 נקודות למשחק ביורוליג אשתקד, חתם לעונה נוספת. רייס, דילייני ואדאמס מועמדים להצטרף

מחמט יאגמור שחקן דרושאפקה. טוויטר, אתר רשמי
נשאר אצל בלאט. יאגמור/אתר רשמי, טוויטר

שישה ימים אחרי שמונה במפתיע למאמנה של דרושאפקה הטורקית, דיוויד בלאט מתחיל לעבוד. המועדון הודיע היום (שלישי) על הארכת חוזהו של מחמט יאגמור, הגארד הטורקי לו יש אופציה לעונה נוספת. יאגמור, גארד נבחרת טורקיה לשעבר שקלע 4.7 נקודות בממוצע למשחק ביורוליג, אמר לאחר החתימה: "זה כבוד עבורי ומאוד חשוב לעבוד עם מאמן כמו דיוויד בלאט. בעונה הבאה אנסה לשפר את היכולת שהצגתי בעונה שעברה".

הגארד בן ה-29 לובש את מדי הקבוצה מ-2014 ושיחק לפני כן גם בקארשיאקה, בשיקטאש, טופאש, טורק טלקום ואולין אדירן. יאגמור השתייך בעבר לסגל לסגל נבחרת טורקיה, עמה הוא זכה פעמיים במדליית הכסף ביורובאסקט ב-2004 ו-2005.

אבל זה רק המהלך הראשון של בלאט בקבוצה שמתכוונת ללכת בגדול בעונה הבאה, אחרי שרשמה את עונת הבכורה שלה ביורוליג אשתקד ושיחקה באותו בית עם מכבי תל אביב. במועדון מחפשים רכז בעל שיעור קומה, כשמלבד טייריס ומלקולם דילייני שהוזכרו כמועמדים להצטרף, גם דריוס אדאמס שרשם עונת פריצה במדי לבוראל קוצ'ה, הועלה כאופציה. כרגע נראה שדילייני הוא המועמד מספר אחת לאיוש התפקיד, כשדיווחים גורסים כי כבר סיכם בעל פה בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully