וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן: "פרנסואה הולנד? אני תרמתי לצרפת יותר ממנו"

רגע לפני המעבר הצפוי ליונייטד, החלוץ ערך ריאיון משעשע ל"לה מונד" הצרפתי בו התייחס בעיקר לשכר שלו: "20 מיליון יורו לעונה? זה מה שאני מרוויח ב-6 חודשים. אני משלם 75 אחוז מס"

חלוץ נבחרת שבדיה זלאטן איברהימוביץ'. AP
כוכב על הדשא, מצחיק מחוצה לו. איברהימוביץ'/AP

זלאטן איברהימוביץ' צפוי להודיע בהמשך היום על זהות הקבוצה הבאה שלו. החלוץ השבדי מתכונן לפתיחת היורו עם נבחרתו, אך לפני שהקמפיין מתחיל השבדי מצא זמן להתראיין ל"לה מונד" הצרפתי וסיפק כמה פנינים כמו שרק הוא יודע.

השבדי נשאל על השכר שלו בפריס, שעל פי הדיווחים עמד על כ-20 מיליון יורו לעונה וענה: "רק 20 מיליון יורו? זה מה שאני מרוויח בשישה חודשים. אני לא יודע אם אני מרוויח הרבה או לא. זה השוק שקובע את המחיר, לא השחקן. אם אני מרוויח פי 10 משחקן אחר זה בגלל שאני טוב ממנו פי 10".

הכתב התייחס לעובדה שבצרפת כבר לא גובים מס בשיעור של 75 אחוז למי שזוכה למשכורות גבוהות במדינה. זלאטן התייחס לכך בזלזול ואמר: "נהדר. אתה בטוח? בגלל שאני יכול להבטיח לך שאני זה שמשלם מיסים. אני עוזר למדינה הזו מאוד. איזה מן נשיא זה פרנסואה הולנד? אני תרמתי יותר עבור המדינה ממנו".

לגבי עתידו של זלאטן, החלוץ השבדי צפוי להודיע היום שהוא עובר ככל הנראה למנצ'סטר יונייטד של ז'וזה מוריניו. זלאטן מגיע אחרי העונה הטובה בקריירה מבחינת כיבושי שערים, כששבר את השיא בליגה הצרפתית עם 38 שערים, נבחר פעם נוספת לשחק העונה וסיים עם קבוצתו במקום הראשון - בפעם התשיעית מתוך 10 העונות האחרונות שלו בתחנותיו השונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully