וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי: "חשוב להעביר לשחקני העתיד של ישראל את הכבוד לשחק בנבחרת"

7.6.2016 / 13:07

קפטן נבחרת ישראל הגיע למפגש של הסגל שייצא לשני טורנירי אימון בבלארוס ואסטוניה והתייחס גם להדחתה של קבוצת נעוריו מהפיינל פור: "הייתי מופתע" . אדלשטיין: "התלבטנו הרבה על הסגל"

מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין ערך היום (שלישי) מפגש ראשון עם השחקנים שילבשו הקיץ את המדים הלאומיים. כזכור, אדלשטיין זימן 18 שחקנים לסגל שייצא לשני טורנירי אימון בבלארוס ואסטוניה, כשהקיץ בזכות העובדה שישראל תארח בית ביורובאסקט 2017, לא תשתתף הנבחרת בטורניר רשמי. רוב שחקני הסגל הם שחקנים צעירים, שיכולים לשחק בעתיד בנבחרת הבוגרת, לצד שחקנים שעדיין לא עשו את הפריצה במדים הלאומיים. כמו כן הגיע למפגש עומרי כספי, קפטן הנבחרת, שבא כדי לשוחח עם השחקנים.

כספי: "אחד הדברים שהיה הכי חשוב לי להעביר הלאה, שתהליך העברת משמרות בנבחרת התחיל אצלי כשבזמנו היו בורשטיין, טפירו, קוז'יקרו וגרין שהעבירו את הלפיד ליותם וליאור ועכשיו אני נמצא בדרך. הם העתיד של הכדורסל הישראלי, של הנבחרת ושל הליגה. היה חשוב לי להעביר את הכבוד הגדול של לשחק בנבחרת ישראל, ושהצלחה בנבחרת לא משתווה לשום הצלחה שאתה עושה בקריירה שלך ברמה האישית".

עומרי כספי. מגד גוזני
"הצלחה בנבחרת לא משתווה לשום הצלחה ברמה האישית". כספי/מגד גוזני

"זה שאני לא בנבחרת משנה לי את התוכניות", הוסיף, "הפגרה שלנו ב-NBA מאוד ארוכה, אני לא משחק מהראשון באפריל ויהיו לי שישה חודשים חופש ממסגרת קבוצתית, זה ישנה לי את התוכניות לקיץ. זה טוב שאתה נותן לגוף להחלים מפציעות כאלה ואחרות ולעבוד על דברים שאין זמן בקיץ רגיל, נחזור בחיוך גדול".

"הייתי מופתע" התייחס הקפטן להדחתה של מכבי תל אביב, "כולם היו די מופתעים, זה חלק מפיינל פור, זאת הבעיה בסגנון של משחק אליפות שזוכים בפיינל פור, זה הופך את המפעל לגביע. זאת טעות, כי יכלו להיות סדרות מעניינות בטח שרואים שהכדורסל בארץ בעלה. יש את ירושלים, חיפה וראשון, מכבי יצטרכו ללמוד מזה הלאה".

בר טימור: "הרגשה טובה, לבוא לפה בחיוך אחרי אתמול, עדיף על אחרי הפסד ולהיות מצוברחים. הרגשה נעימה.
כבר בקיץ הקודם הייתי חלק מהנבחרת, יצאתי לאליפות ושיחקתי במשחק אחד. זאת הרגשה טובה ויש צ'אנס לשלב שחקנים צעירים, יש הזדמנות לתת ניסיון להרבה אנשים. שמח להיות חלק מזה, המטרה שלנו להתחבר ולהכיר את השיטה של ארז. להינות ולרכוש ניסיון בינלאומי".

"אנחנו לא שיחקנו הכי טוב אתמול", התייחס לחצי הגמר, "אי אפשר להתכחש לזה, היו דקות טובות, דקות פחות טובות, צריכים ללמוד מזה ולדעת מה לעשות כדי להגיע לדקות יותר טובות. קבוצה טובה ואיכותית, זה לא משנה איך נראה העיקר לנצח".

ארז אדלשטיין: "צריך לתת מילה טובה לאיגוד כדורסל ולהגיד שעלינו ולחסוך כסף. צריכה להיות נבחרת ב' כמו שיש ברוב המדינות המתוקנות שמשחקת באוניברסיאדה. סגנון הכדורסל באירופה שונה מהסגנון בליגה, הכדורסל שלנו מאוד יחודי ומתוחכם, וכשאנחנו באים לשחק באליפויות אירופה עם אינטנסיביות וסייז גדול אז קשה לנו, ויש פה חבר'ה שלא משחקים באירופה. מלבד שתי קבוצות שמשחקות באופן קבוע באירופה, וראשון לציון העונה, אז המינימום שאנחנו יכולים לעשות זה לתת את הבמה נגד נבחרות שהולכות לשחק בטורניר המוקדמות.

"האנשים יצטרכו לבוא מוכנים לאימונים. קובלסקי דיבר איתם שהם צריכים מקסימום שבועיים חופש, שבועיים או שלושה לפני תחילת האימונים נקיים אימונים אישיים. אנחנו רוצים להעשיר אנשים באימונים, כי מתלוננים שאין זמן לעבוד בקיץ כי יש ליגה.

גרשון עם טימור ודניאל/מגד גוזני

"חמישה משחקי אימון ומקבלים הכנה לעונה. הזמנו 18 אנשים, היו לנו המון התלבטויות על הסגל. יהיו שחקנים מנבחרת העתודה שיגמרו את הקמפיין ויהיו ראויים וטובים ואולי יצטרפו".

לגבי המועמדות שלו למכבי: "כמו שאני עובד בתקשורת, בערוץ הספורט, לא ניצלתי את הבמה בערוץ הספורט לקדם אינטרסים אישיים שלי, אז אין לי מה להגיד מעבר לזה. מה שצריך לקרות, יקרה. רק נגמרה הליגה אתמול".

סגל הנבחרת: בר טימור, יפתח זיו, נאור שרון, איגור קולשוב, גולן גוט, שון דאוסון, אבירם זליקוביץ', עמית שמחון, רפי מנקו, עוז בלייזר, אדם אריאל, אור סלומון, תומר גינת, כרם משעור, איתי שגב, בן אלטיט, רוברט רות'בארט, אלכס צ'ורבוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully