וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: מיקי גורקה ימשיך לעונה נוספת

7.6.2016 / 8:50

בקבוצה קיבלו החלטה להמשיך עם המאמן למרות סיום עונה לא טובה. במועדון יבדקו אפשרות להשתתף באירופה. זליקוביץ', משעור, רובין ומעיין ימשיכו, רצון להחתים גם את יפתח זיו

one

מאמן בני הרצליה, מיקי גורקה, ימשיך בקבוצה גם בעונה הבאה. בקבוצה, שהפסידה 3:0 בסדרת רבע גמר הפלייאוף למכבי תל אביב, החליטו לתת את המושכות לגורקה למרות רצף של 11 הפסדים ב-12 המשחקים האחרונים של העונה, וזאת לאחר סדרה של התייעצויות. לגורקה כבר נודע על החלטת המועדון, והוא יתחיל להכין את הקבוצה לעונה הבאה בתקופה הקרובה.

מאמן בני הרצליה מיקי גורקה. ברני ארדוב
ימשיך בהרצליה. גורקה/ברני ארדוב

גורקה (44) הגיע להרצליה לפני שנתיים כעוזרו של מולי קצורין, ובמהלך העונה החליף את המאמן הראשי שסיים את תפקידו. תחת המאמן הצליחה הרצליה להתייצב אך לא להכנס לפלייאוף, אך במועדון היו מרוצים מאוד מהתפקוד שלו והחתימו אותו לעונה נוספת. בעונה הנוכחית הוא הוביל את הרצליה לחלק העליון של הטבלה במשך יותר משני סיבובים, אך לאחר הפציעה של ג'מאר סמואלס נפלה הקבוצה בצורה חדה וסיימה את העונה הסדירה רק במקום השביעי.

בהרצליה מעוניינים להשתתף בעונה הבאה באירופה, אם תינתן להם האפשרות. הסגל הישראלי של הקבוצה ישאר כמעט לחלוטין כשכארם משעור, דני רובין ואבירם זליקוביץ' מחזיקים בחוזה לעונה נוספת, ותום מעיין ישוב מהפציעה ויחזור לסגל. מורן רוט מחזיק בחוזה גם לעונה הבאה, אך בשל האכזבה מיכולתו והפציעה שגרמה לו להחמיץ חלקים רבים מהעונה הנוכחית, צפוי לעזוב. בהרצליה מעוניינים להשאיר גם את יפתח זיו שמבוקש במכבי חיפה, הקבוצה ממנה הגיע. בגזרת הזרים, צפויים במועדון לבצע שינוי, כשסטיבן דניס ימשיך בזכות האופציה בה מחזיקה הרצליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully