וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד מלוחמי ה-MMA המפורסמים בעולם, קימבו סלייס, מת בגיל 42

הלם בעולם אומנויות הלחימה: קווין פרגוסון, כוכב הרשת שהגיע עד ל-UFC ולבלאטור, מת במפתיע בבית חולים בפלורידה. נסיבות מותו עדיין נבדקות. רשם חמישה ניצחונות כלוחם MMA ועוד שבעה בזירת האגרוף

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: קימבו סלייס במהלך קרב רחוב

אבל גדול נפל הבוקר (שלישי) על עולם אומנויות הלחימה. הלוחם קווין "קימבו סלייס" פרגוסון, מת בגיל 42, מסיבות שעדיין לא ברורות. קימבו שהה בביתו שבדרום פלורידה, כשלפתע לא חש בטוב. הוא הובהל לבית חולים מקומי ולאחר מספר שעות מותו נקבע, כל זאת שלושה ימים לאחר לכתו של גדול המתאגרפים בהיסטוריה, מוחמד עלי, שהלך בגיל 74.

בניגוד ללוחמים אחרים, קימבו סלייס פרץ לתודעה בדרך קצת אחרת, כשהעלה ליוטיוב לפני יותר מעשור סרטונים שלו נלחם ברחובות ארצות הברית, כל זאת בידיים חשופות. בעקבות הסרטונים, שצברו מיליוני צפיות, הפך הלוחם לשעבר לכוכב רשת, כשעם השנים זכה להצעות שונות מארגוני קרבות כאלו ואחרים.

ב-2009, ארגון קרבות ה-MMA הגדול בעולם, UFC, צירף אותו לתוכנית הריאלטי הלוחם האולטימטיבי, והוא אף זכה להילחם במסגרתו במהלך UFC 113, כשהפסיד בסיבוב השני לשחקן הפוטבול לשעבר, מאט מיטריון.

קימבו סלייס. GettyImages
קריירה נקייה מהפסדים. סלייס בזירת האגרוף/GettyImages

בשנים האחרונות הוא שוב חזר לתודעה, כשארגון קרבות ה-MMA השני בגודלו, בלאטור, החליט לצרפו לסגל הלוחמים. הוא הספיק לערוך שני קרבות שמשכו עניין קרב בקרב חובבי אומנויות הלחימה; בראשון ניצח את קן שמרוק ואילו בשני גבר על דאדה, כשלאחר הקרב נמצאו בדמו חומרים אסורים וניצחונו נשלל ממנו. הלוחם הוותיק אמור היה לפגוש לוחם ותיק אחר, ג'וש תומפסון, במסגרת בלאטור 158 בלונדון ב-16 ביולי. מאזנו עומד כעת על חמישה ניצחונות ושני הפסדים. בנוסף, רשם קריירה קצרה אך מוצלחת בעולם האגרוף, שם הוא מחזיק במאזן 0:7, כולל שישה נוקאאוטים.

גם ה-UFC הוציא הודעה בנושא: "תמיד יהיה חלק מההיסטוריה של הארגון. היה מקצוען אמיתי, ולעולם לא נשכח את הסגנון הייחודי שלו. הוא ייזכר כאישיות לבבית וחמימה, שתמיד שמה את משפחתה במקום הראשון. אנחנו משתפפים בצער המשפחה ומחזקים את ידיה".

"אנחנו המומים ועצובים מהחדשות המצערות", נמסר מארגון בלאטור, הארגון שבו לחם קימבו סלייס. "הוא היה אחד מלוחמי ה-MMA הפופולריים בעולם. הוא היה כריזמטי וגדול מהחיים. הייתה לו אישיות כובשת. בכלוב הוא נראה קשוח, אך מחוץ לכלוב מדובר היה באדם חברותי, ענק-עדין ואיש משפחה מסור".

קימבו סלייס. GettyImages
מיוטיוב ועד ל-UFC. סלייס מול מיטריון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully