וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסאבייה תומא קרוב לסיכום לשנתיים נוספות במכבי פתח תקוה

7.6.2016 / 8:03

הבלם הצרפתי נשאר ויחבור לאליסון דוס סנטוס. במועדון הגישו הצעה גם לחגי גולדנברג, בניסיון לשכנעו להישאר. אחרי הסיכום עם סיראז' נאסר, בכיר במועדון שוחח עם נציג של עידן ורד

one

הבלם הצרפתי קסאבייה תומא על סף סיכום לשנתיים במכבי פתח תקוה. אחרי שקיבל פניה מהפועל חיפה, שוחח שינו זוארץ עם השחקן והוא צפוי לחתום בימים הקרובים על חוזה לשנתיים הקרובות. במועדון אישרו כי הבלם צפוי להמשיך לצד אליסון דוס סנטוס בעונה הבאה. כעת יצטרכו במועדון להחליט סופית רק לגבי אייטור מונרוי., שעדיין לא ברור האם ימשיך. שיחה ראשונית נערכה גם עם המגן-קשר חגי גולדנברג. במועדון מאמינים שהוא יחתום בקרוב על חוזה לעונה הבאה, לאחר שלאחרונה ניסה סוכנו דודו דהאן לשכנע אותו לעבור לחו"ל. פגישה תיערך גם עם גיא מלמד.

עוד בנושא:

מכבי פתח תקוה: סיראז' נסאר על סף סיכום
מכבי פתח תקוה: קסאבייה תומא צפוי לסגור, פירס ודוידוב מועמדים

אתמול נערכה שיחה בין בכיר במועדון לבין נציג של עידן ורד. השחקן מחזיק במספר הצעות מישראל ולא ברור האם יהיה מעוניין לחזור, אך בכל מקרה במועדון הבהירו שהוא רצוי בקבוצה. בשלב זה, בקבוצה מתמקדים בקובי מויאל ואופיר קריאף, שעל מועמדותם פורסם בוואלה! ספורט. רומאריו פירס לא מגיע בשלב זה לאחר שראשי המועדון הבינו כי הוא קרוב לסיכום בבני יהודה. שחקן נוסף שהוצע הוא חלוץ הפועל עכו, דילן סייס.

קסאבייה תומא שחקן מכבי פתח תקוה. יותם רונן
נשאר כחול. תומא/יותם רונן

ומה עם סיראז' נאסר? הוא צפוי לחתום לעונה אחת לאחר שישוב מחו"ל. במועדון לא אהבו את הספקולציות בעניין עתידו בהפועל תל אביב. "הם לא רוצים אותו, עושים הכל כדי שהוא יילך. הוא ישחק רק במכבי פתח תקוה", אמר בכיר בקבוצה אמש. בפגישה בין סוכנו דודו דהאן לשינו זוארץ, סוכם כי השחקן יקבל שחרור לצמיתות מהפועל תל אביב ויחתום לשנה אחת אצל הלוזונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully